امام جمعه گناباد گفت: ولایتمداری، اتحاد و وحدت کلمه رمز بقا و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.

 ولایتمداری و وحدت کلمه رمز اقتدار نظام است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در آیین گرامی داشت ۲۲ بهمن گناباد افزود: امام خمینی (ره) با توکل بر خدا و حمایت مردم مومن و انقلابی و اتحاد و وحدت کلمه ملت ایران، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و  امروز نیز همین عوامل پیروزی انقلاب و حضور گسترده در صحنه و ولایتمداری و وحدت و همدلی رمز اقتدار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و باید مورد توجه همه بخشها قرار بگیرد.

وی ادامه داد: باید همواره با حفظ وحدت کلمه و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب بر حضور خود در صحنه های حمایت از دستاوردهای انقلاب بیفزاییم و بدانیم که تا زمانی که این عوامل پیروزی انقلاب را حفظ کنیم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم هیچ بحران و ترفند دشمنان خللی در عزم راسخ ملت ایجاد نمی کند.

امام جمعه گناباد گفت: سران کاخ سفید و مسوولان آمریکا ۲ سال قبل به صراحت عنوان کردند که ملت ایران جشن پیروزی انقلاب اسلامی را نمی بینند و ما جشن براندازی این انقلاب را بر پا می کنیم ولی امروز آنان در زباله‌دان تاریخ افتادند و انقلاب اسلامی ایران روز به روز بالنده تر در مسیر اهداف خود پیش می رود.

صادقی نسب تصریح کرد: هر دشمن و ستمگر و مستکبری بخواهد توطئه‌ای علیه کشور ما انجام دهد ملت ایران همان طور که رژیم پهلوی را به زباله‌دان تاریخ انداختند او را نیز در همان جا دفن خواهند کرد.

با توجه به شیوع ویروس همه گیر کرونا و ممنوعیت برگزاری اجتماعات و راهپیمایی آیین گرامی داشت ۲۲ بهمن در جنوب خراسان رضوی به شکلی متفاوت و به صورت رژه موتوری و خودرویی در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی برگزار شد.

مردم و مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گناباد مانند سایر نقاط کشور با در دست داشتن پرچمهای ایران، پلاکاردها و دست نوشته هایی در محکومیت سیاستهای خصمانه  استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و آذین بندی وسایل نقلیه خود به تمثال بنیان گذار فقید انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدا و برپایی رژه خودرویی و موتوری حدفاصل میادین امام خمینی (ره) و بسیج و سردادن شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه گر بر حمایت خود از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید و ترفندهای مستکبران جهانی را محکوم و بار دیگر ثابت کردند که تا زمانی که انقلاب اسلامی از سرمایه عظیم حضور گسترده مردم در صحنه تحت رهبری ولایت فقیه برخوردار است، دشمنان نمی تواند به اهداف ددمنشانه خود دست یابند.

امروز و قبل از آغاز مراسم بزرگداشت  ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت سامان تجارت گناباد به عنوان نخستین واحد تولیدی انواع پوشال کولر در جنوب استان خراسان رضوی در شهرک صنعتی گناباد به بهره برداری رسید.

این شرکت در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۷۰۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است.

با راه اندازی این واحد  تولیدی برای ۱۴ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شد و این واحد در مرحله نخست، توانایی تولید ۲۵ هزار عدد انواع پوشال کولر را دارد.

شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف به ترتیب در فاصله ۲۸۷، ۲۷۸ و ۲۶۷ کیلومتری جنوب، جنوب غربی و جنوب شرقی مشهد قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.