رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز موج انقلاب اسلامی را دراظهارنظرهای سران کشورهای دنیا از جمله روسیه شاهد هستیم گفت: روسها معتقدند انقلاب اسلامی جایگاه خودش را در دنیا دارد و گواهی می‌دادند که مقاومت مردم ایران آمریکا را متزلزل کرده‌است.

 فساد و عقب ماندگی محصول انقلاب نیست، محصول دوری از انقلاب است

قدس آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری روز چهارشنبه درسخنرانی راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن قم اظهار داشت: امروز سران کشورهای مختلف اقرار دارند که نظام اسلامی ما توسط هیچ قدرتی در دنیا قابل مهار نیست و اگر آمریکا رفت و برگشت‌هایی به برجام دارد به برکت عظمت، سازش ناپذیری و مقاومت ملت ایران است.

وی این اتفاق‌ها را نشانه استیصال ایالات متحده و دولتمردان خائن آمریکایی دانست و افزود: امروز مردم ایران غیرممکن‌ها را ممکن کردند.

وی ادامه داد: اگر ضعف و نقصی درکشور دیده می‌شود تمام رسانه‌ها و غول رسانه ای دنیا تلاش می‌کنند آن را محصول انقلاب بدانند اما هر جا تفکر انقلابی، روحیه بسیجی و جهادی، ارزش‌های انقلاب ورود کرد و جاری شد، تحول و عزت ایجاد نموده و قدرت خلق کرده‌است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: درحوزه دفاع شاهد رسیدن به سطحی مطلوب از بازدارندگی هستیم که هیچ قدرتی نمی‌تواند به خاک مقدس جمهوری اسلامی و به ساحت مردم شریف ما چپ نگاه کند.

وی با بیان اینکه امروز حوزه‌ای که به رهبر معظم نظام و ولایت متصل است رسالت انقلابی خود را اجرا کرد، گفت: پیام مردم به دولتمردان این است که شما هم در تبعیت و زیر بیرق ولی امر ارزش‌های انقلاب را پیاده‌سازی کنید تا این مردم لذت تحول اقتصادی را نیز به برکت انقلاب بچشند.

وی تصریح کرد: اگر جایی فساد، عقب ماندگی، سستی و کم کاری وجود دارد محصول انقلاب نیست بلکه محصول دوری از انقلاب و تغییر روحیات انقلابی، واپس گرایی و دوری از آرمان‌های انقلاب است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی مانند آب حیاتی می باشد که وارد هر بیابان خشک و لم یزرعی درهر حوزه ای شده حیات و گُل و سبزه خلق کرده‌است.

وی ادامه داد: همان‌گونه که درحوزه‌های گوناگون مانند هسته‌ای، هوا فضا، موشکی، ابزار و امکانات و تجهیزات نظامی، نانو، پزشکی، سد سازی، پالایشگاه سازی، صنایع تبدیلی، خطوط بین جاده‌ای، برق و الکترونیک و هر حوزه دیگر به برکت انقلاب و حرکت ولایتمدارانه فرهیختگان و فرزندان این مردم برغم تحریم هایی که به زعم دشمن تحریم های فلج کننده بود شاهد چنین تحولی هستیم، پس در حوزه اقتصادی نیز امکان چنین تحول هایی وجود دارد.

وی افزود: آنهایی که می‌توانند موشک قاره پیما بسازند و با فشارهای تحریمی تانک و نفربر و توپ و خمپاره و ادوات و تجهیزات سبک و نیمه سنگین و تجهیرات زیر دریایی و شناور و ناو و ناوچه و هلیکوپتر و هواپیمای شکاری و جنگنده بسازند قطعا می‌توانند اسراییل غاصب و آمریکا را نیز از اجرای نیات خبیث خودشان منصرف کنند.

وی تصریح کرد: اگر دولتمردان ما اجازه بدهند که روحیه جهادی و ارزش‌های انقلابی از لا به لای دیوارهای سر به فلک کشیده رانت و ویژه‌خواری و منافع خانوادگی آنها عبور کند حوزه خودرویی و حوزه‌های اقتصادی دیگر نیز به برکت انقلاب و به دست فرزندان این ملت متحول خواهد شد فقط باید قبله دولتمردان را از سمت آمریکا تغییر داد و قبله آنها باید ولایت، ارزش‌های انقلاب و روحیه جهادی این مردم باشد تا شاهد تحول در شان این ملت باشیم.

مراسم باشکوه راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن همزمان با دیگر نقاط کشور در قم برگزار و مردم با اخلاص، مومن و متعهد این استان با حضور در صحنه بار دیگر وفاداری و پایبندی خود به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.