آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز در سبزوار همچون سایر مناطق کشور به سبب شیوع ویروس کرونا به شکل رژه موتوری و خودرویی در مسیر بزرگراه سردار حاج قاسم سلیمانی این شهر برگزار شد.

آیین بزرگداشت ۲۲ بهمن در شهرستان سبزوار برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه سبزوار امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سبزوار که به صورت خودروریی برگزار شد گفت: مردم ایران ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب در مسیر اسلام و انقلاب راسخ و ثابت قدم تر از سالهای گذشته هستند.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: نصرت الهی، شجاعت و اسقامت امام (ره) و دلبستگی مردم به نظام و احکام اسلامی از عوامل پیروزی انقلاب شکوهمند ملت ایران بود.

وی با اشاره به این که یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال سیاسی است ادامه داد: مردم از سرسپردگی رژیم پهلوی به آمریکا ناراحت بودند.

او اضافه کرد:  وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور نه به علت ماهیت انقلاب بلکه بر اثر کم‌کاری برخی از مسوولان است.

بهره برداری از ۱۴ طرح عمرانی در سبزوار 

سرپرست فرمانداری سبزوار هم با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۱۴ طرح عمرانی، خدماتی و ورزشی با هزینه ۵۵ میلیارد ریال روز چهارشنبه در بخش روداب شهرستان سبزوار به بهره‌برداری رسید.

حسین شاد افزود: این طرح‌ها در بخش‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی، آسفالت راه روستایی، آبرسانی، ورزشی و خدمات روستایی است که در بخش روداب این شهرستان به ثمر نشست.

وی ادامه داد: آسفالت راه روستایی دامرود به دروک، ۲ طرح آبرسانی به روستاهای کلاته میرعلی و پروند، بهره برداری از ۱۸ واحد مسکن مقاوم‌سازی، سه خانه ورزش و چند طرح دهیاری از این موارد بوده است.

سرپرست فرمانداری سبزوار گفت: در دهه مبارک فجر امسال ۸۲ طرح عمرانی، خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی با هزینه هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

شاد افزود: علاوه بر این طرح‌ها عملیات اجرایی پنج طرح ملی شامل ۲ بانده شدن جاده‌های سبزوار - اسفراین و سبزوار - خوشاب، ساخت مجتمع فرهنگی - هنری، تکمیل مرحله دوم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران و طرح راه آهن سبزوار هم در دست اجراست.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.