مازندران- خبرنگار روزنامه قدس برگزیده جشنواره استانی "فرشتگان نجات" شد.

خبرنگار قدس برگزیده جشنواره "فرشتگان نجات" شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این جشنواره به همت بسیج رسانه مازندران و کانون بسیج رسانه نوشهر در سالن همایش فرودگاه این شهر برگزار شد و رقیه توسلی خبرنگار روزنامه قدس توانست با یادداشت های «پرسه در کرونا» و «روی فرشته ها را زمین نمی اندازد» رتبه دوم بخش دلنوشته را کسب و لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی جشنواره را از آن خود کند. این درحالیست که هیچ اثری در این رشته حائز رتبه نخست نشد.

در این جشنواره که در راستای حمایت از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی برگزار شد، از نفرات برتر در بخش‌های یادداشت، گزارش، مصاحبه، عکس و دلنوشته با اهدا تندیس، لوح افتخار و هدایای نقدی تقدیر گردید.

مسئول بسیج رسانه مازندران در آیین اختتامیه جشنواره «فرشتگان نجات» با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هدف از برگزاری جشنواره‌ها در حوزه بسیج رسانه را شناسایی خبرنگاران انقلابی و تولید محتوای ارزشی عنوان کرد و گفت: برگزیدگان دومین جشنواره رسانه ای ابوذرمازندران مشخص شدند و بزودی آیین تجلیل از رتبه های برتر برگزار خواهد شد.

عبدالمهدی حق‌شناس با اشاره به اینکه رسانه همانند دانشگاهی بزرگ بوده که جریان ساز است و آرمان ها را شکل می دهد، افزود: رسانه انقلابی باید بدنبال حقیقت باشد و از فرد گرایی، گروه گرایی و سازمان گرایی دوری کند.

وی با اعلام اینکه از رسانه‌ها انتظار می‌رود در مسیر آرمان‌های کشورشان گام بردارند، بر نقد منصفانه تاکید و یادآور شد: رسانه ها علاوه بر آسیب شناسی باید دشمن‌شناسی را نیز به جامعه بیاموزند و با ایجاد همدلی، شفافیت و حقیقت را به جامعه تزریق کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.