بجنورد- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه‎ای از خلق حماسه باشکوه خودرویی مردم غیور و انقلابی استان خراسان شمالی درسالروز یوم ا... ۲۲بهمن قدر دانی کرد.

بیانیه قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پاس خلق حماسه خودرویی ۲۲بهمن
به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با حمدو سپاس به پیشگاه حضرت احدیت و سلام و درود به ارواح طیبه شهدای عزیز میهن اسلامی که رمز جاودانگی دلدادگی و عشق به خاک پاک سرزمینشان و ارادت به سیره عزت بخش و آزادگی مولا و مقتدایشان را با خون پاکشان مشق کردند.
مردمان سرزمین صفا، یکدلی و غیرت بار دیگر وفای به عهد نموده، تهدید را به فرصت تبدیل کردند و در سایه شوم بلیه عالم گیر و محدودیتهای بی سابقه این ویروس منحوس، در شیوه های متعدد و مختلف اعم از خودرویی، اسب سواری، موتورسواری و ... نشاط، شور و شعور را به نمایش گذاشتند.
حماسه زیبا، جذاب و پرشور خودرویی مردم خطه باب الرضا- گنجینه معرفتها هم گام با ملت رشید ایران اسلامی در طلیعه چهل و سومین بهار آزادی نمایش وحدت و اتحاد و همدلی بین اقوام و طوایف بود که با خلق جلوه های بدیع، خلاقانه و پرشور خانوادگی تصاویری ناب و بی همتا از ولایتمداری را ثبت و ضبط کردند.
آری آنچنان که امت واحده با حضور دشمن شکن و جانانه خود در این رزمگاه فرهنگی و عرصه انقلابی گری خوش درخشدیند بی شک در آزمون ۱۴۰۰ نیز در لبیک به ندای مولا و مقتدایشان سرافرازانه و سربلند بیرون خواهند آمد و برای عزت و سربلندی ایران عزیز با آرمانهای بلند خمینی کبیر ره تجدید عهد خواهند کرد. 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن قدردانی از  حضور مثال زدنی، باشکوه و بی نظیر مردم عزیز خطه باب الرضا – گنجینه معرفتها در این آئین ملی و در خلق این حماسه نقش آفرینی کردند؛ عزت و سربلندی همگان را در ظل توجهات ویژه حضرت زهرای اطهرسلام الله علیها از درگاه حضرت حق جل شأنه مسئلت دارد.
ومن الله التوفیق
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی-بهمن۹۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.