نماینده مردم شهرستان‌های چناران، گلبهار و طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی از دستور معاون وزیر بهداشت برای تسریع در ساخت بیمارستان گلبهار خبر داد.

دستور معاون وزیر بهداشت برای تسریع در ساخت بیمارستان گلبهار

به گزارش قدس آنلاین، حسین امامی اظهار کرد: در جلسه‌ایی که با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان بر گزار شد با ارتقای بیمارستان گلبهار از ۶۴ تختخوابی به ۱۲۰ تختخوابی موافقت شد.

نماینده مردم شهرستان‌های چناران، گلبهار و طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین، مقرر شد، با توجه به اینکه در حوزه انتخابیه هیچ بیمارستان دولتی وجود ندارد با درخواست مطرح شده مبنی بر ارتقای بیمارستان گلبهار به ۱۲۰ تختخوابی و اختصاص یک دستگاه «سی‌تی‌اسکن»، برای بیمارستان ثامن الائمه (ع) چناران موافقت شود.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا با همکاری شرکت عمران گلبهار، ۲.۵ هکتار زمین دیگر که در مجاورت این بیمارستان وجود دارد را نیز به بیمارستان اضافه کنیم.

امامی با بیان اینکه عملیات اجرایی بیمارستان گلبهار به کندی پیش می‌رود و تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت داشته است، افزود: به همین دلیل ضمن اخذ موافقت اختصاص و تحویل یک دستگاه «سی‌تی‌اسکن» به بیمارستان ثامن‌الائمه(ع) چناران با مساعدت‌های آستان قدس رضوی، قول مساعد آنها مبنی بر توسعه و ارتقای بیمارستان۶۴ تختخوابی گلبهار به ۱۲۰ تختخوابی و تسریع در عملیات اجرایی آن و همچنین تجهیزات لازم برای شبکه بهداشت و درمان طرقبه‌شاندیز، هم گرفته شد.

وی با اشاره به برخی مشکلات بهداشتی و درمانی در حوزه انتخاباتی، ادامه داد: مقرر شد در اسفندماه، دکتر جان‌بابایی، بازدیدی میدانی از حوزه انتخابیه چناران، طرقبه‌شاندیز، گلبهار و گلمکان داشته باشند و به مشکلات حوزه بهداشت، درمان و سلامت رسیدگی شود.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.