مرحله پایانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مشهد آغاز شد.

مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران در مشهد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر مرکز دارالقرآن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همین خصوص گفت: این رقابت فرهنگی معنوی با حضور ۱۷۶ نفر از آقایان در رشته حفظ پنج، ۱۰، ۱۵، ۲۰ جزء و همچنین کل قرآن کریم برپا شده است.

سرهنگ پاسدار محمد دیانت "قرائت، ترتیل، اذان، مفاهیم سطوح یکم و دوم" را دیگر رشته‌های رقابتهای مرحله پایانی مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ذکر و بیان کرد: این رقابتها تا روز ۲۵ بهمن ماه جاری در مشهد ادامه خواهد داشت.  

وی افزود: معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این قابتها را هر سال با هدف پیاده‌سازی سبک زندگی قرآنی در زندگی فردی و سازمانی کارکنان، جذب آنها به سمت قرآن و فعالیت قرآنی، ایجاد فضای مذهبی در مجموعه سپاه و زمینه‌سازی مناسب و موثر برای تحکیم انس و الفت کارکنان پایور و وظیفه با کتاب وحی برگزار می‌کند.  

دبیر مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین "شناسایی، معرفی و ارتقای سطح استعدادهای برتر، سرامدان قرآنی سپاه، ایجاد رقابت سالم در جهت پرورش استعدادها به منظور ترویج و شکوفایی فعالیتهای قرآنی" از دیگر اهداف این رقابت فرهنگی و معنوی برشمرد.  

مرحله پایانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرکت ۱۷۶ نفر از کارکنان مرد این نهاد انقلابی، تا بیست و پنجمین روز بهمن ماه جاری در رشته‌های حفظ،  قرائت و ترتیل قرآن مجید و همچنین اذان و مفاهیم در مشهد ادامه دارد.  

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.