رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: ۴۴۸ دستگاه خودرو دارای پلاک غیربومی ظرف ۲۴ ساعت اخیر توسط پلیس از مبادی ورودی‌ به کلانشهر مشهد به سمت مبدا حرکتشان برگشت داده‌ شده‌اند.

۴۴۸ دستگاه خودرو از مبادی ورودی مشهد برگشت داده‌ شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین میش‌مست افزود: جلوگیری از ورود این تعداد خودرو به مشهد در چارچوب اجرای "طرح منع ورود خودروهای غیربومی" مرتبط با شیوع ویروس همه‌گیر کرونا صورت گرفت.
وی ادامه داد: ظرف همین مدت رانندگان ۴۸۱ دستگاه خودرو نیز هر یک با دریافت قبض جریمه پنج میلیون ریالی از سوی ماموران پلیس در این ارتباط اعمال قانون شدند.

رییس پلیس راه خراسان ‌رضوی گفت: همچنین ظرف ۲۴ ساعت اخیر رانندگان ۴۵۶ دستگاه خودرو بخاطر نقض محدودیتهای قانونی مرتبط با جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تذکر پلیس را دریافت کردند.
وی در ادامه به سوانح رانندگی در مسیرهای جاده‌ای خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: ۱۱ فقره تصادف جرحی که ۱۴ مجروح در پی داشتند ظرف ۲۴ ساعت اخیر در جاده‌های استان رخ داد.

سرهنگ حسین میش‌مست افزود: ظرف همین مدت چهار فقره تصادف خسارتی هم در مسیرهای جاده‌ای خراسان رضوی اتفاق افتاد.
وی وضعیت ترافیک خودرویی را نیز در مسیرهای جاده‌ای بین شهری خراسان رضوی تا ظهر امروز ۲۳ بهن ماه عادی و روان اعلام کرد.
طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی شیوع ویروس کرونا همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر تا ۱۳ دی ماه امسال در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی اجرا شد.
این طرح از روز ۱۸ بهمن ماه جاری با زرد شدن وضعیت مشهد و سپس تبدیل آن به آبی، با ممنوعیت ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به این کلانشهر در حال اجرا است.

استان۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل هفت درصد مساحت کشور ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که ۶ هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.