۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
کد خبر: 739694

با درخشش مهدی طارمی ارزش او در سایت ترانسفرمارک به طرز چشم‌گیری افزایش یافته است.

مهدی طارمی چند می‌ارزد؟

قدس آنلاین: مهاجم ایرانی فصل گذشته با بدشانسی و در دقایق آخر عنوان آقای گلی را از دست داد اما همه می دانند زدن ۲۱ گل برای تیمی به مانند ریوآوه کار هرمهاجمی نیست. درواقع درخشش طارمی در پورتو و البته عملکرد تیم ریوآوه در فصل جاری نشان داد که بازیکن ایرانی تا چه اندازه پیشرفت کرده و چه تاثیری در این دو تیم داشته است.

پورتو طارمی را با قیمت ۵ میلیون یورو از باشگاه ریوآوه خرید اما در آخرین ارزش گذاری سایت ترانسفرمارکت ارزش طارمی به ۱۲ میلیون یورو رسیده در حالی که آخرین قیمت گذاری روی طارمی ۹ میلیون یورو بود!

طارمی ۲۸ ساله شاید برای تیم هایی که به دنبال سرمایه گذاری روی بازیکنان جوان و آینده دار هستند گزینه خوبی نباشد اما با توجه به پیشرفت و آمادگی که دارد قطعا چشم بسیاری از تیم های مطرح تر از پورتو را هم خواهد گرفت. نباید از این موضوع چشم پوشی کرد که طارمی این روزها نفر اول تیمی است که سابقه قهرمانی اروپا را داشته و در ۲۰ سال گذشته هم بیشترین قهرمانی لیگ پرتغال را به خود اختصاص داده است؛ یعنی همین امروز هم طارمی در تیم بزرگی بازی می کند. پورتو در رده نوزدهم بهترین تیم های اروپایی قرار دارد و پرافتخارترین تیم پرتغالی نیز محسوب می شود، با درنظر گرفتن این نکات می توان به خوبی به ارزش کار طارمی پی برد.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.