سخنگوی وزارت خارجه گفت: هیچ یک از کارکنان سرکنسولگری کشورمان در استانبول از دور و نزدیک درگیر فعالیت‌های مورد ادعای رسانه ترکیه‌ای نبوده و نیستند.

تکذیب خبر بازداشت کارمند سرکنسولگری ایران در استانبول

قدس آنلاین: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به مطلب منتشر شده در یکی از رسانه‌های ترکیه و طرح برخی ادعاها، اظهار داشت: مطلب مطرح شده کاملاً بی اساس و مبتنی بر اتهامات بی‌پایه است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: هیچیک از کارکنان سرکنسولگری کشورمان در استانبول از دور و نزدیک درگیر فعالیت‌های مورد ادعای این رسانه نبوده و نیستند، همچنین احدی از کارمندان سرکنسولگری کشورمان بازداشت نشده است.

خطیب زاده تاکید کرد: فرد نام برده شده در این رسانه کارمند سر کنسولگری نبوده و برای پیگیری موضوع پیش آمده و روشن شدن ابعاد آن از مجاری رسمی با مقامات ترکیه در تماس هستیم.

محکومیت حمله به کاروان سازمان ملل در افغانستان 

همچنین سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه حمله به کاروان مأمورین سازمان ملل متحد در جاده کابل - جلال آباد را محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز مراتب همدردی و تسلیت به خانواده قربانیان اظهار داشت: متأسفانه گسترش خشونت‌ها در افغانستان به مرحله بسیار خطرناکی رسیده است و اگر جامعه جهانی، کشورهای منطقه و تمام نیروهای مسئول در افعانستان به این مهم توجه نکنند، بیم آن می‌رود که این کشور شاهد خشونت‌های فزاینده و شرایط امنیتی وخیم‌تری باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.