رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا با مشارکت مؤسسه آل البیت مادرید نمایشگاه مجازی «کلمات نور»با موضوع آیات و سوره‌های قرآن در فضای مجازی برگزار کرده است.

نمایش مجازی آیات قرآن با «کلمات نور» در مادرید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایکنا، به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این نمایشگاه شامل ۲۵ اثر نقاشی خط از علی تن، حسین نوروزی و پیمان پیروی سه هنرمند و استاد برجسته ایرانی است که طی مراسمی با حضور حسن قشقاوی، سفیر ایران در اسپانیا، محمد مهدی احمدی، رایزن فرهنگی ایران در مادرید و ابوعمار، رئیس مؤسسه آل البیت مادرید در این مؤسسه افتتاح شد.

در این مراسم، احمدی رایزن فرهنگی کشورمان به اهمیت و ضرورت برگزاری نمایشگاه قرآن اشاره کرد و در این باره گفت: در شرایطی که جامعه ما و تمام دنیا با بحران‌های اخلاقی و فتنه‌ها و انحرافات مواجه است بزرگان ما، پیامبر مکرم اسلام و ائمه اطهار، توصیه کرده‌اند که تنها راه نجات بشر تمسک به قرآن است. ما با این نمایشگاه تلاش کرده‌ایم این کار را با زبان هنر انجام دهیم.

احمدی سپس به معرفی نمایشگاه و آثار به نمایش درآمده در آن پرداخت و بیان کرد که این نمایشگاه مجازی به مدت دو ماه میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

ابوعمار مدیر مؤسسه آل البیت مادرید نیز طی سخنانی بیان کرد: تمسک به قرآن و عترت عامل سعادت بشری است. وی سپس تقارن ولادت فرخنده حضرت زهرا(س) با ایام دهه فجر و و پیروزی انقلاب اسلامی را که مبنای آن توجه به اهل بیت و تعالیم آنان بوده است به فال نیک گرفت و ابراز خرسندی کرد که در چنین مناسبی جلسه افتتاح نمایشگاه قرآنی شکل گرفته است.

این مراسم در پایان با کلیک بر روی لینک مجازی نمایشگاه به نشانی http://revera.ir/app/proj۱۷/ در فضایی معنوی به اتمام رسید. این نمایشگاه تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.