مدیر عامل بیمارستان رضوی از راه ‌اندازی اتاق‌ های جدید جراحی در این بیمارستان خبر داد.

راه‌اندازی اتاق‌های ۱۱گانه فوق پیشرفته جراحی در بیمارستان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محسن محور با اشاره به اضافه شدن تجهیزات جدید به مجموعه بیمارستان رضوی اظهار داشت: اتاق‌های عمل ۱۱ گانه و مجزای بیمارستان رضوی همزمان با ایام الله دهه فجر امسال آغاز بکار کرد.

مدیرعامل بیمارستان رضوی بیان کرد: این اتاق‌های عمل جراحی مجهز به سیستم لاپاراسکوپی ۴K وسیستم اندوویژن با بالاترین کیفیت تصویر موجود در کشور هستند.

محور با اشاره به اینکه این اتاق‌های عمل ۱۱ گانه مجهز به سیستمco۲ سانترال و سیستم پیشرفته ICG جهت تشخیص بافت‌های سرطانی در حین جراحی می‌باشند عنوان کرد: همچنین سیستم پیشرفته انتقال بیمار به صورت تمام اتوماتیک یا ORIBITAL از دیگر تجهیزاتی است که بیماران اتاق‌های عمل از آن بهره می‌برند.

محور خاطرنشان کرد: تخت‌های جراحی پیشرفته با قابلیت عبور اشعه و انعطاف جهت اعمال جراحی خاص، چراغ‌های سیالیتیک فوق پیشرفته با قابلیت تمرکز اتوماتیک نور و تصویربرداری حین جراحی، فضاسازی و ایجاد زیرساخت یک اتاق هیبرید از دیگر مشخصات این اتاق‌های جراحی است.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی این اتاق‌های جراحی امکان پذیرش متقاضیان جراحی در بیمارستان رضوی به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.