استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور اطمینان از تامین گاز مورد نیاز مردم شریف خراسان رضوی، استان نیازمند اتصال به خط اصلی تامین گاز جنوب کشور است.

خراسان رضوی نیازمند اتصال به خط اصلی تامین گاز جنوب کشور است

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در محل سالن سردار سلیمانی استانداری برگزار شد با اعلام این خبر، گفت: برای تامین گاز نیازمند آن هستیم تا از خط اصلی جنوب کشور به خطوط گاز متصل شویم. براین اساس مکاتبات این امر را هم انجام داده‌ایم تا از مسیر کرمان، طبس و خط انتقال عسلویه گاز را به استان بیاوریم. با توجه به اینکه امسال محدودیت واردات گاز داشتیم با تحقق این اقدام مشکل استان و بخشی از مشکلات تامین انرژی شرق کشور در حوزه گاز حل خواهد شد.
استاندار خراسان رضوی افزود: از سوی دیگر توسعه مخازن گازی در منطقه خانگیران را در دستور کار قرار داده و پیگیری خواهیم کرد.
وی با تاکید بر تحقق هرچه بیشتر شعار سال افزود: در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است، نباید محدودیت و فشار مضاعفی را بر بخش تولید شاهد باشیم لذا از همه ظرفیت‌ها استفاده کردیم تا بتوانیم مشکلات را حل و شرایط را مدیریت کنیم.
معتمدیان با بیان اینکه باید زمینه استفاده از سوخت دوم را در واحدهای تولیدی فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: لازم است با نگاه پدافند غیرعامل زیرساخت‌های مورد نیاز را ایجاد و بخشی از دغدغه‌های اصلی استان را در حوزه تولید مرتفع کنیم.
استاندار خراسان رضوی ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم گرامیداشت سالروز 22 بهمن، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای اولین بار شاهد رژه خودرویی و موتوری توسط مردم در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بودیم که حماسه بی‌نظیری از مشارکت مردم استان و حمایت از نظام بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.