نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: از امروزی که مقام معظم رهبری خط را روشن کرده‌اند اگر قبل از این هر کسی دم از مذاکره بزند این را بداند که اول خائن به انقلاب است. نظام ما رهبر و ولی امر دارد بنابراین ما باید هوشیار و بیدار باشیم.

هر کسی دم از مذاکره بزند "خائن به انقلاب" است

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: مسئله تقویت براساس تقواگرایی نیازمند به مرزبندی در زندگی است؛ در زندگی خانوادگی اعضای خانواده هم باید مرزشناس باشند و زندگی را مرزبندی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تفاوت میان مرزبندی و حصاربندی وجود دارد؛ در زندگی انسان مرزبندی وجود دارد و نه حصاربندی؛ البته انقلاب مقدس اسلامی ما هم رشد اجتماعی و هم رشد سیاسی را در جامعه ما پرورش داده است.

آیت الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: تقوا به معنای حصاربندی در زندگی نیست بلکه مرزبندی است؛ مرزبندی مبتنی بر مرزشناسی است یعنی اعضای یک خانواده از زن و مرد و دختر و پسر باید مرز را بشناسند و مرز آن چیزی است که خداوند متعال حرام قرار داده است. شناخت خط قرمزها برای اعضای خانواده نتیجه‌اش مرزبندی زندگی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تقدیر از مردم مشهد در بزرگداشت 22 بهمن گفت: هرساله با عشق گرمی این احساسات به منصه بروز آورده می‌شود و امسال به خاطر این ویروس منحوس مشکلات راهپیمایی بود در این شکل رژه خودرویی و موتوری احساسات در حد بالایی نشان داده شد.

آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: مسئله 22 بهمن هر سال تکرار یک خاطره نیست؛ یعنی این طور نیست که 42 سال قبل انقلابی به پیروزی رسیده و به اتمام رسیده باشد؛ انقلاب به صورت یک قدرت در دنیا ظاهر شد و اهرم قوی به صورت یک نظام با فداکاری پدران و مادران شما نسل سوم و چهارم به دست گرفته شد و تا امروز پیش رفته است.

وی با اشاره به اینکه هر سال 22 بهمن با یک انقلاب روبه‌رو هستیم بیان کرد: خاطره انقلاب را جشن نمی‌گیریم زیرا انقلاب ما در یک موقعیت خاصی است و رشد و پیشرفت و تعالی انقلابی ما در مرز بالاتری قرار دارد و این خصوصیت انقلاب ماست؛ امسال موقعیت خاصی برای انقلاب ما بود زیرا انقلاب در اوج اقتدار است و آن کسی که عربده می‌کشید با تکیه بر قدرت استکباری که شما سالگرد چهلم انقلاب را نمی‌بینید دیگر در دسترس نیست و منتظر استیضاحی ذلت بار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: دشمنی آمریکا با ما روز نخست پیروزی انقلاب به خاطر پیروزی انقلاب بود؛ امروز دشمن دچار فروپاشی از داخل خود شده است. تحریم‌ها قطعا اثر داشته اما مشکلات ما قطعا صرفا تحریم‌ها نیست و اقلی از مشکلاتی را تحریم‌ها شکل داد.

آیت الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه در اثر تحریم‌ها فلج نشدیم گفت: مردم ما عشقشان به انقلاب از روزی که آنها خواستند تحریم وضع کنند بیشتر شده است؛ بخش عمده مشکلات ما به خاطر سوءمدیریت است و ان‌شاءالله ندانم‌کاری است؛ زاویه گرفتن با رهبری در اقتصاد مقاومتی اقتصاد ما را مسئله‌دار کرده است. اگر رهنمودهای رهبری اجرا شده بود اقتصاد و معیشت ما هم امروز دچار مشکل نبود.

وی ادامه داد: تحریم‌ها خیلی اثر نکرد اما بیش از آن برای خود آمریکا خسارت به بار آورد؛ نقشه آنها شکست خورد و البته خسارت و زیان تحریم نیز برایش ماند؛ یک کشور در حال توسعه 80 میلیونی را از دست دادند و این کم ضرر و زیان برای آمریکا و دستگاه‌های آمریکایی نیست و کار به جایی رسید که مسئله زیان آمریکا مطلق روابط اقتصادی آمریکا با شرق را بهم زد و با چین و شوروی هم ارتباطشان بهم خورد و خسارت تحریم‌ها برای آمریکا به مراتب بیشتر از ضربه به اقتصاد و معیشت ما بود.

آیت الله علم الهدی افزود: آمریکا در تحریم‌ها دست به انتحار اقتصادی خود زد و خودش را در پرتگاه یک فروپاشی داخلی قرار داد. 42 سال از این انقلاب گذشت و در این 42 سال امام و مقام معظم رهبری در مقابل آمریکای ناپاک و غرب دنباله‌رو موضع داشتند و این فقط یک احساسات نبود و یک دشمنی صرف نبود. امام اگر اعلام کرد رابطه آمریکا با ما رابطه گرگ با میش است با تجربه 25 سال این بیان را فرمودند.

وی افزود: مسائلی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند تنها لجبازی با آمریکا و یک برخورد حساب شده نیست؛ نکته‌ای که مقام معظم رهبری به عنوان قول فصل در 19 بهمن امسال فرمودند نقطه استدلالی و نقطه متکی بر بصیرت و حذاقت ذهنی و سیاسی مقام معظم رهبری است؛ فرمودند آمریکا اگر به برجام برگردد قبول نداریم و باید یک سال بگذرد و راستی‌آزمایی کنیم این یک نقطه استدلالی است.رسانه‌های خارجی مزدور آمریکایی به نحوی مسئله را نمایان می‌کنند که نحو دیگری است زیرا فرمایش رهبری براساس یک بصیرت قطعی بوده است.

آیت الله علم‌الهدی ادامه داد: آن روزی که برجام تصویب شد تحریم‌های آمریکا 800 مورد بود و از روز تصویب برجام تا امروز 750 تحریم دیگر افزوده شده و عناوین آن حقوق بشر و تروریسم و موشکی دروغین بوده است و امروز با بیش از 1500 تحریم روبه‌رو هستیم؛ حالا به برجام برگردد می‌گوید ممکن است تحریم هسته‌ای را بردارم و برای بقیه‌اش هم باید مذاکره کنیم و هرچه دارید بدهید؛ این توطئه آمریکاست. اینها نامرد و نابکار و شیطان بزرگ هستند.مقام معظم رهبری این محاسبه را دارند و اینهایی که می‌گویند با آمریکا درنیفتیم بدانند همه این تحریم‌ها را ترامپ دیوانه وضع کرد و دشمنی را ادامه دارد و رئیس جمهور جدید نیز همان است و می‌خواهد ما را به تله بیندازند و توطئه در بازگشت ما به برجام دارند.

وی گفت: عمق فرمایش مقام معظم رهبری را دقت کنید؛ بنده به عنوان یک انسان سابقه‌دار در انقلاب این جمله را می‌گویم: ما در مسئولانی که در راس نظام بوده‌اند خائن نداشته‌ایم؛ ندانم‌کاری و اشتباه داشته‌اند اما خائن نبوده‌اند اما از امروزی که مقام معظم رهبری خط را روشن کرده‌اند اگر قبل از این هر کسی دم از مذاکره بزند این را بداند که اول خائن به انقلاب است. نظام ما رهبر و ولی امر دارد بنابراین ما باید هوشیار و بیدار باشیم و گول برخی را نخوریم. دشمن در تمام زورآزمایی خود شکست خورده و در تمام زور زدن اقتصادی خود شکست خورده اما به تزویر و شیطنت خود امیدوار است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.