ASUS ZenFone Mini گوشی پرچمدار جدید اندروید خواهد بود.

"ASUS ZenFone Mini" پرچمدار جمع و جور جدید اندروید +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در سال ۲۰۱۴ ، گوشی‌های هوشمند ۵ اینچ به بالا "فبلت" در نظر گرفته شدند و اکنون بسیاری از گوشی‌های هوشمند دارای نمایشگر بزرگ بیش از ۶.۵ اینچ هستند. Galaxy S۲۱ Ultra را به عنوان مثال در نظر بگیرید ، این گوشی با ابعاد بزرگ ۶.۶۸ اینچی ارائه می‌شود.

با این حال ، سال گذشته سرانجام شاهد یک گوشی پرچمدار جمع و جور بودیم. اپل، آیفون ۱۲ مینی را با اندازه فقط ۵.۴ اینچ روانه بازار کرد. اما در مورد کاربران اندروید چطور؟ اکنون اطلاعاتی با اشاره به معرفی یک پرچمدار اندرویدی جمع و جور با عنوان ASUS ZenFone Mini منتشر شده است.

اپل آیفون ۱۲ مینی را به بازار عرضه کرد تا یک دستگاه پرچمدار برای دوستداران گوشی های جمع و جور ارائه دهد. با این حال ، فروش آن اصلا به خوبی مدل های بالاتر نبود، آیفون ۱۲ مینی مشخصات یکسانی با آیفون ۱۲ داشت، با این وجود به دلیل اندازه کوچک تر آن باتری ظرفیت کمتری داشت و این می تواند دلیل فروش پایین دستگاه باشد. اما اپل هنوز در تولید گوشی های هوشمند جمع و جور خود متوقف نشده است و ممکن است امسال آیفون SE دیگری روانه بازار کند.

مردم به نمایشگرهای بزرگ عادت کرده اند و از آنجا که گوشی های هوشمند روز به روز قدرتمند می‌شوند، می‌توانیم بازی های گرافیکی بالایی را در گوشی های خود انجام دهیم و از آنها برای فعالیت‌های چندرسانه‌ای استفاده کنیم و اگر نمایشگر بزرگتر باشد ، تجربه بهتری را در اختیار شما قرار می دهد. اما افرادی هستند که گوشی‌های جمع و جور را ترجیح می‌دهند و برای آنها ، ASUS ZenFone Mini یک انتخاب ویژه خواهد بود.

 ZenFone Mini جایگزین آیفون ۱۲ مینی برای کاربران اندروید خواهد بود؟

طبق اطلاعات DigiTimes گوشی هوشمند ZenFone Mini با ضریب تغییر شکل کمتری عرضه خواهد شد و فعلاً از اندازه دقیق آن اطلاعی نداریم اما امیدواریم که بیش از ۵.۵ اینچ و کمتر از ۶ اینچ باشد که به نظر ما برای یک گوشی جمع و جور یک اندازه ایده آل است. ZenFone ۷ ایسوس با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی عرضه شد که واقعاً بزرگ است. از این رو ، گوشی هوشمند Mini برای نمایشگر کوچکترش ویژه خواهد بود.

این صفحه نمایش تنها نقطه اصلی ASUS ZenFone Mini نیست، ما انتظار داریم که با پردازنده سری ۸۰۰ کوالکام اسنپدراگون عرضه شود و اگر ایسوس بخواهد دستگاه یک پرچمدار تمام عیار باشد می تواند از اسنپدراگون ۸۸۸ در دستگاه استفاده کند اما اگر ایسوس بخواهد قیمت گوشی جمع و جور خود را کاهش دهد ، ممکن است شاهد اسنپدراگون ۸۷۰ هم باشیم.

هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ معرفی دستگاه وجود ندارد، اگرچه ، ما انتظار داریم ASUS ROG Phone ۵ در بهار عرضه شود و ما امیدوارم که ممکن است این گوشی جمع و جور را زودتر ببینیم. نظر شما در مورد گوشی‌های هوشمند جمع و جور چیست؟ آیا تولیدکنندگان باید روی گوشی‌های پرچمدار جمع و جور نیز تمرکز کنند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.