یک آیفون تاشو با پشتیبانی از قلم در سال ۲۰۲۳ آغاز به کار خواهد کرد.

عرضه آیفون تاشو با پشتیبانی از قلم در سال ۲۰۲۳ +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شرکت تحقیقات بازار Omdia تخمین می‌ند که اپل ممکن است اولین آیفون تاشو خود را در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه کند.

پیش بینی می‌شود این گوشی از یک صفحه نمایش OLED ۷.۳ تا ۷.۶ اینچی برخوردار باشد و همچنین از قلم مشابه S Pen سامسونگ نیز پشتیبانی کند.

پیش از این گزارش شده بود که طراحی آیفون تاشو شبیه Samsung Galaxy Z Flip خواهد بود، وقتی تا شود کاملاً جمع و جور میشود. اپل از یک شیشه ایمنی سرامیکی مقاوم در برابر مواد شیمیایی استفاده خواهد کرد که در حالت تا خورده نمی‌شکند.

همچنین گزارش شده است که اپل یک طرح جدید از لولا را توسعه داده است که به جای اینکه مانند Samsung Galaxy Z Flip در بیرون قرار بگیرد ، در داخل قاب مخفی می‌شود. این طرح همچنین از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری می‌کند.

این گوشی هوشمند باید به ۸ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه فلش مجهز باشد و قیمت آن در حدود ۱۵۰۰ دلار خواهد بود.

اپل سرانجام سامسونگ را در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند شکست داد

اپل در میان رکورد فروش گوشی‌های هوشمند آیفون از سامسونگ پیشی گرفت و به عنوان برند برتر گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته شد. این شرکت جهش عظیمی را در سه ماهه آخر سال گذشته نشان داد ، در حالی که موقعیت هوآوی بسیار ضعیف شده است.

طبق تحقیقات Counterpoint ، میزان عرضه گوشیهای هوشمند آیفون در سه ماهه قبل ۲۲٪ افزایش یافته است، این افزایش ناشی از عرضه آیفون ۱۲ است که از شبکه‌های نسل پنجم پشتیبانی می‌کند. همچنین فروش مدل‌های قبلی کاهش نیافته است و تقاضای آن پس از کاهش قیمت ثابت است.

این شرکت ۹۰ میلیون گوشی هوشمند ارسال کرده و بیش از ۲۳درصد سهم بازار را در اختیار دارد. تحلیلگران خاطرنشان می کنند که اپل موقعیت خود را در بخش گوشی‌های هوشمند در چین تقویت کرده است. به گفته تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، دو تا از سه گوشی برتر ممتاز در چین از اپل هستند.

مقام دوم این سه ماهه متعلق به سامسونگ است که حدود ۱۹ درصد از بازار را به خود اختصاص داده است، مقام سوم به شیائومی رسید و پس از آن اوپو و ویوو به ترتیب مقام‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند و هوآوی نیز به جایگاه ششم سقوط کرد.

اگر نتایج سالانه را در نظر بگیریم ، سامسونگ همچنان پیشتاز است ، اپل دوم ، هوآوی سوم و پس از آن شیائومی ، اوپو ، ویوو و Realme قرار دارند و Realme سریعترین رشد خود را در سال گذشته داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.