امامان جمعه خراسان رضوی با قدردانی از حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن بر لغو تمامی تحریم‌ها از سوی آمریکا تاکید کردند.

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه سبزوار گفت: آمریکا حق شرط گذاشتن برای بازگشت به برجام را ندارد بلکه کشوری که حق گذاشتن شروط در این باره را دارد جمهوری اسلامی ایران است زیرا آمریکا و سه کشور اروپایی به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه سبزوار افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، شرط بازگشت به برجام لغو تمامی تحریم‌ها از سوی آمریکا و راستی آزمایی آن از سوی جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: در توافق برجام، جمهوری اسلامی به همه تعهدات خود عمل کرد اما آمریکا و کشورهای اروپایی تعهدات خود را زیر پا گذاشتند و به هیچ یک از مفاد این توافق عمل نکردند.

امام جمعه سبزوار با اشاره به فرایند طولانی انتخاب فرماندار شهرستان سبزوار نیز گفت: از وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی درخواست داریم این مطالبه مردم را تا قبل از اسفند ماه محقق کنند.

وی افزود: خواست مردم انقلابی دیار سربداران انتخاب فرماندار واقع گرا، فراجناحی، متدین، انقلابی و در خط ولایت است که تلاش و جهاد خود را به ویژه در انتخابات آتی نشان دهد.  

گناباد- امام جمعه گناباد گفت: مسوولان با خدمت جهادی و صادقانه در بخش‌های مختلف و پایبندی به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، اعتماد مردم  را جلب کنند و برای خدمت به آنان بکوشند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه‌های نماز جمعه گناباد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: ایران در صورتی به مذاکرات برجام بازمی‌گردد که تمامی تحریم‌های آمریکا و دشمنان علیه کشورر ما لغو شود و در غیر این صورت برجام معنایی ندارد.

وی ادامه داد: آمریکا به دنبال تحقق اهداف خصمانه خود در قالب مذاکرات برجام است و نباید به این مذاکرات امید داشت و طبق تاکید رهبر معظم انقلاب غنی سازی هسته ای حق مسلم ما است.

امام جمعه گناباد گفت: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باید به عنوان یک اصل مهم در اولویت تمامی بخش‌ها قرار گیرد زیرا این امر بستر جهش تولید را هموار می‌کند.

تربت‌حیدریه- خطیب جمعه تربت‌حیدریه نیز با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم روز ۲۲ بهمن گفت: در این روز خداوند نعت بزرگ ولایت‌ فقیه را بر مردم ایران ارزانی داشت.

حجت‌الاسلام محمد داوری افزود: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل مبارزات مداوم مردم در کشوری بود که رییس جمهوری اسبق آمریکا آن را جزیره ثبات خوانده بود.
وی با اشاره به کشتار مردم قم توسط رژیم طاغوت ادامه داد: در چهلم شهدای قم، مردم تبریز و در چهلم شهدای تبریز مردم دیگر شهرهای کشور مبارزات خود را علیه رژیم پهلوی آغاز کرده و در نهایت رژیم دست نشانده آمریکا را نابود کردند.
خطیب جمعه تربت‌حیدریه گفت: هر کس مطلبی غیر از اظهارات رهبر معظم انقلاب بگوید، صدای دشمن را بازتاب داده و کسانی که بخواهند بر خلاف دیدگاه‌های ولی فقیه سخن بگویند، خود را در مقابل هجمه پرشور جمعیت مومن و انقلابی قرار خواهند داد و نتیجه ای جز شرمندگی نصیبشان نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.