رئیس پلیس راه خراسان ‌رضوی گفت: مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا ورود و تردد خودروهای غیربومی به مشهد از ۱۸ بهمن ماه ممنوع بوده و کماکان نیز ادامه دارد اما خروج خودروهای مشهدی از شهر بلامانع است.

جریمه پنج میلیون ریالی ۵۷۷ خودروی غیربومی در مبادی ورودی‌ مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین میش‌مست   افزود: همچنین طی این مدت رانندگان ۴۵۳ دستگاه خودرو بخاطر بی‌توجهی به محدودیتهای پیشگیرانه کرونا پیامک تذکر از سوی پلیس دریافت کرده‌اند. 
وی ادامه داد: ۵۱۰ دستگاه خودرو نیز در چارچوب اجرای طرح ممنوعیت رفت و آمد خودروهای غیربومی با نظارت پلیس راه از ورودی‌ مسیرهای جاده‌ای منتهی به مشهد به مبدا حرکتشان برگشت داده شدند. 
رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی در ادامه به سوانح رانندگی نیز اشاره و بیان کرد: ظرف ۲۴ ساعت اخیر یک فقره تصادف منجر به فوت یک شهروند در مسیرهای جاده‌ای این استان رخ داد.

وی گفت: ۹ فقره تصادف جرحی با ۱۲ مجروح و دو فقره تصادف خسارتی نیز ظرف همین مدت در جاده‌های خراسان رضوی اتفاق افتاد.
سرهنگ حسین میش‌مست افزود: ترافیک کنونی خودرویی در مسیر مشهد - چناران پرحجم و در سایر جاده‌های خراسان رضوی عادی و روان است. 
طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر تا ۱۳ دی ماه امسال در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی اجرا شد و با آبی شدن وضعیت مشهد از ١٣ دی متوقف شد.
این طرح دوباره از ۱۸ بهمن ماه جاری با زرد شدن وضعیت مشهد در حال اجرا است.
استان شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل هفت درصد مساحت کشور ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که شش هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.