۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 739843

سرمربی استقلال بازی با سپاهان را یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ بیستم می‌داند و بر این باور است که پیروزی در این میدان می‌تواند تیمش را در ادامه راه کمک کند.

بازی با سپاهان ۶ امتیازی است

مساوی خارج از خانه؟

برد مقابل سپاهان به اعتقاد سرمربی آبی‌ها از لحاظ روحی و روانی کمک‌کننده خواهد بود. فکری دراین باره می‌گوید: «به هرحال قاعده به ما می‌گوید تساوی بیرون خانه آن هم مقابل یکی از مدعیان قهرمانی نتیجه خوبی است اما چون فاصله امتیازی ما در صدر جدول با رقبا از جمله سپاهان کم است برای رسیدن به سه امتیاز این بازی گام به اصفهان می‌گذاریم و امیدواریم به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم. سپاهان یکی از تیم‌های خوب لیگ بیستم است. ما بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم. آن‌ها خط حمله خوبی دارند اما به طبع درهرتیمی نقاط ضعف و قوت وجود دارد و ما به دنبال ضربه زدن به سپاهان از همین نقاط ضعف هستیم». 

بازی جوانمردانه

فکری در ادامه حرف‌هایش گفت: «بیش از هرچیزی دوست داریم یک بازی جوانمردانه باشد و بازیکنان دو تیم اصول فیرپلی را رعایت کنند اما به هرحال این بازی جزو بازی‌های جذاب لیگ به شمار می‌رود و هر دو تیم دنبال اهداف خود هستند». 

سه غایب

فکری در ادامه صحبت‌های خود به وضعیت استقلال اشاره کرد: «برای بازی با سپاهان سه غایب داریم. فرشید باقری، داریوش شجاعیان و شیخ دیاباته دراین میدان کنار ما نیستند، اما ما مجموعه خوب و کاملی هستیم و بازیکنانی دراختیار داریم که توانمندی‌شان بالاست». 

نبرد ۶ امتیازی

از سرمربی استقلال پرسیدیم اگر استقلال بتواند سپاهان را ببرد شرایط خوبی در صدر جدول پیدا می‌کند که او این پاسخ را داد: «همین طور است. این بازی ۶ امتیازی است و پیروز آن می‌تواند احساس راحتی بیشتری نسبت به آینده داشته باشد. ما هم هدفی جز بردن سپاهان در اصفهان نداریم. امیدواریم به این مهم برسیم». 

حفظ صدرنشینی

فکری یک بار دیگر آن جمله معروف را تکرار کرد: «روزی که استقلال را در دست گرفتم گفتم که حفظ صدرنشینی از رسیدن به صدر جدول مهم‌تر است. الان که ما در صدرهستیم مدعیان می‌خواهند جایگاه ما را تسخیر کنند. بنابراین باید بتوانیم این موقعیتی که بدست آوردیم را با چنگ و دندان حفظ کنیم». استقلال در شرایطی امروز بعدازظهر رخ دررخ سپاهان قرار می‌گیرد که با یک امتیاز بیشتر نسبت به این تیم در صدر جدول قرار دارد. این موقعیت اما ممکن است به زودی به خطر بیفتد چون پرسپولیس به واسطه دو بازی کمتر نسبت به استقلال از شانس رسیدن به صدر جدول برخورداراست. حتی ممکن است استقلال تا رتبه سوم تنزل جایگاه پیدا کند اگر به سپاهان ببازد.

قهرمانی آسیا

او نشان داد به آینده بسیار امید دارد و به همین خاطر حرف از قهرمانی در آسیا بر زبان آورد. فکری ضمن بیان خواسته اش از هواداران برای دوری از حواشی و توجه نکردن به شایعات گفت: « من ۱۴ سال است که مربی هستم و به خوبی می‌دانم تیمم چه نقاط ضعف و چه نقاط قوتی دارد. من هم قبول دارم استقلال شاید آن فوتبال خیلی خوب مد نظر هوادار را بازی نکند اما اگر همین الان فوتبال خوبی بازی می کردیم ولی یک در صد امتیازات امروز را نداشتیم خیلی‌ ها می گفتند استقلال امسال مدعی قهرمانی نیست. تازه اعتقاد دارم اگر مشکلات داوری نبود ما خیلی راحت الان در صدر جدول بودیم.  آقایانِ طرفدار استقلال بازیچه دست این و آن نشوید تا به امید خدا این تیم را به قهرمانی آسیا برسانیم. امیدوارم هم اعضای کادر فنی و هم بازیکنان طوری کار کنیم که شرمنده مردم و پیشکسوتان استقلال نشویم و آن‌ها را در آخر فصل سربلند کنیم.» سرمربی استقلال اما حالا احتمالا تیمش را در وضعیتی دیده که می‌تواند  هر حریفی را شکست بدهد و به همین خاطر از رؤیای بزرگ هواداران حرف می‌زند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.