۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 739885

مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم در وحدت تاکتیکی به تیم کمک می‌کنند.

مطهری:  هیچ لیست مازادی نخواهیم داشت

قدس آنلاین:  حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان اظهار کرد: می‌دانید نزدیک به سه سال در باشگاه پیکان مربی بودم و خوشحالم جوانانی که آوردیم کنار تیم بزرگسالان، الان برای پیکان بازی می‌کنند. پیکان آکادمی قدرتمندی دارد. نادر محمدی بازیکن این تیم را از مقاوت به پیکان آوردم و الان او یکی از بهترین نفراتی شده که اوت پرتاب می‌کند. البته ما بهترین دفاع لیگ را داریم و سعی می‌کنیم سبک خودمان را به حریف دیکته کنیم. علی‌رغم احترامی که برای پیکان قائلم، آنها باید به بازیکنان بزرگ ما فکر کنند.

وی افزود: پیکان زحمتکش و دونده است. دست کم گرفتن تیم‌هایی مثل پیکان، تنبیه سختی برای ما خواهد داشت. ما به خوبی به این مساله واقف هستیم و می دانیم چطور از سبک بازی پیکان مراقبت کنیم.

مطهری ادامه داد: باخت به آلومینیوم درس‌های زیادی به ما داد و روی نقاط ضعف خودمان کار کردیمو توانستیم آنها را برطرف کنیم و در برخی آیتم‌ها تیم را ارتقا بدهیم. قهرمانی نیم فصل جز اهداف کوتاه مدت و ارزشمند ما است. مثل این است که برای قهرمانی نیم فصل سوار آسانسوری بشویم و در این آسانسور برای رسیدن به طبقه سی‌ام بالاتر از حریف قرار بگیریم و باید مراقب باشیم در آسانسور کلید اشتباهی نزنیم چون رقبا به ما می‌رسند. باید باهوش و تمرکز بالا کار کنیم تا قهرمانی نیم فصل را به هواداران هدیه بدهیم و در آخر قهرمانی پایان فصل که همان طبقه سی‌ام است.

او درباره پرتاب اوت در تیم پیکان هم گفت: مربیان سبک‌های مختلف دارند و همه این سبک‌ها برای من ارزشمند است. سبک بازی پیکان مستقیم و جمع کردن توپ‌های سوم است و در کنار آن از اوت دستی استفاده می‌کنند. باز هم می‌گویم تیم‌های حریف باید به تاکتیک‌ها و بازیکنان ما فکر کنند.

وی درباره ابتلای محمد نوری به کرونا هم گفت: امیدوارم تن همه ورزشکاران ما سالم و سلامت باشد. آقای نوری هم بازیکن با تجریه‌ای هستند و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: می‌بینم در فضای خبری خیلی درباره لیست مازاد صحبت می‌کنند. به هواداران می‌گویم که ما هیچ لیست مازادی نخواهیم داشت و نداریم اما بازیکنانی مثل سعید حسین‌پور، درخواست جدایی دادند و چون بازیکن جوانی است و بیشتر در شرایط بازی قرار بگیرد به صورت قرضی موافقت کردیم که جدا بشود.

او همچنین گفت: از سید جلال حسینی که ستون تیم ما است تا خط حمله، هر کسی با افکار تاکتیکی کار کند و خودش را در تمرینات خودش را نشان بدهد از او استفاده می‌کنیم و فرقی ندارد این بازیکن ۱۸ و یا ۳۸ ساله باشد. برای ما فرقی ندارد. بازیکن باید بداند در چه باشگاه بزرگی بازی می‌کنند. در پرسپولیس همیشه باید سلحشور و جنگجو باشند که بتوانند خودشان را به کادر فنی تحمیل کنند.

مطهری ادامه داد: در دو بازی آخر تیم ما خوب و فنی بازی می کند و فرصت‌های خوبی را ایجاد می‌کند و موقعی که تیمی انقدر فرصت ایجاد می‌کند جای نگرانی نیست. باید بتوانیم از موقعیت‌ها بیشتر استفاده کنیم. در دو بازی قبلی سید جلال حسینی برای تیم گلزنی کرده که این تقسیم کار را در تیم نشان می دهد. همانطور که از خط حمله همه در کار دفاع تیمی شرکت دارند، در خط دفاع هم گلزنی می‌کنند و همه در وحدت تاکتیکی کار می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.