رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی از نصب نیروگاه خورشیدی در امورهای آب استان خبر داد.

نصب نیروگاه خورشیدی در امور آب خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، محمد زنگوئی درخصوص نصب نیروگاه خورشیدی در امور آب استان اظهار کرد: به دنبال مصوبات کارگروه مدیریت سبز شرکت و در راستای اجرای آئین نامه این کارگروه، نصب نیروگاه خورشیدی در امورهای آب استان کلید خورد.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی از آغاز نصب سامانه فتوولتائیک پنج کیلوواتی از نوع متصل به شبکه دارای سیستم مانیتورینگ آنلاین در امورهای منابع آب شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه و سرخس به عنوان بخشی از سند اجرائی مدیریت سبز شرکت خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح در سایر امورهای آب استان تا پایان سال ۱۴۰۱ ادامه دارد و به عنوان یکی از برنامه‌های شرکت مورد تاکید مدیرعامل است.

زنگویی بیان کرد: نصب نیروگاه فتوولتائیک ۱۰ کیلوواتی در ساختمان مرکزی به‌عنوان اولین پروژه این شرکت بود که به‌صورت مشترک با شرکت برق انجام شد و در ادامه کار نیروگاه ۵ کیلوواتی در امور آب شهرستان تربت جام توسط گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در سال ۹۷ نصب و به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: سعی بر این است که سهم انرژی‌های تجدید پذیر و به ویژه انرژی خورشیدی در تامین انرژی مصرفی شرکت روز به روز توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.