۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: 739926

فولاد خوزستان مقابل شهرخودرو به برتری رسید تا به رده چهارم صعود کند.‍ گل گهر هم از سد نساجی گذشت تا ناکامی‌های اخیر را جبران کند.

روز خوب شاگردان نکونام و قلعه نویی

 دیدار دو تیم فولاد خوزستان و شهرخودرو مشهد در قالب هفته پانزدهم لیگ برتر با برتری دو بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

در دقیقه ۱۶ پرتاب اوت بلند آبشک طی یک رفت و برگشت جلوی پای نیک نفس افتاد و هافبک فولاد توانست دروازه میلاد فراهانی را بازی کند و فولادی‌ها را با یک گل از حریف پیش بیندازد.

در دقیقه ۲۴ سانتر پاتوسی با اثرگذاری نیک نفس به ساسان انصاری رسید و ضربه سر او گل دوم فولاد را رقم زد.

در دقیقه ۶۰ در صحنه‌ای بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند که در نهایت داور بازی به کولیبالی کارت زرد نشان داد و جو را آرام کرد.

در ادامه حملات شهرخودرو برای جبران نتیجه بی‌ثمر بود تا این دیدار در نهایت با برتری دو گله فولادی‌ها به پایان برسد.

شاگردان جواد نکونام باتوجه به شکست صنعت نفت جای این تیم را با ۲۳ امتیاز در رده چهارم گرفتند. در مقابل شهرخودرو دومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد و با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

پای منشا به گل زنی باز شد

 تیم فوتبال نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه میزبان تیم گل گهر بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود گل گهر تمام شد. در این بازی، ابتدا سجاد خطیری دروازه بان نساجی در دقیقه ۳۴ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

این نتیجه تا دقیقه ۲+۴۵ ادامه داشت که داور یک پنالتی به سود نساجی اعلام کرد. حامد شیری در دقیقه ۴+۴۵ این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا نساجی بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم بهزاد داودی بازیکن نساجی با دریافت کارت قرمز اخراج شد و تیمش را ۱۰ نفره کرد. در نهایت «گادوین منشا» مهاجم خارجی گل گهر که در این بازی نیمکت نشین بود و در نیمه دوم وارد میدان شده بود، توانست در دقیقه ۸۶ گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

گادوین منشا با گل امروز، ۱۰ گُله شد و همچنان نزدیکترین تعقیب کننده سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان است.

نکته عجیب لیست امروز گل گهر، غیبت علیرضا حقیقی دروازه بان این تیم بود.

گادوین منشا فرشته نجات گل‌گهر/ چهارمین باخت متوالی نساجی با جلالی

بالاخره ماشین سازی برد

دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و صنعت نفت با پیروزی یک گله تیم میزبان به پایان رسید.

هر دو تیم در این مسابقه موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند که موقعیت‌های صنعت نفت خطرناک‌تر بود. با این حال این ماشین‌سازی بود که موفق شد در دقیقه ۸۵ توسط سیروس صادقیان به گل برتری برسد و در نهایت سه امتیاز را کسب کند

 ماشین‌سازی با کسب سه امتیاز اولین پیروزی فصلش را جشن گرفت و هشت امتیازی شد ولی همچنان در قهر جدول باقی ماند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.