بجنورد- نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن گرگان_بجنورد_مشهد مطالبه به‌حق و ظلم شده خراسان شمالی است.

«راه‌آهن» مطالبه به‌حق خراسان‌شمالی است

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ۵شهرستان خراسان شمالی محمد وحیدی در نشست هم اندیشی و همفکری با اشاره به راه آهن گرگان، بجنورد، مشهد، افزود: استان خراسان شمالی در کوریدور شرق و غرب قرار دارد اما شبکه ارتباطی آن به نسبت موقعیت آن که می توانست زمینه ماندگاری ۲۰ میلیون مسافر عبوری را فراهم کند به قدری ضعیف است که افراد امکانی برای ماندگاری ندارند.

وی گفت: علی رغم اینکه دو رئیس جمهور و یک رییس مجلس طرح راه آهن گرگان _ بجنورد _ مشهد را کلنگ زنی کرده اند اما این طرح اجرایی نشده است البته در این زمینه گلایه مندی دارم مبنی بر اینکه وقتی این راه آهن تعریف شده بود نباید خط آهن جدید جوین _ اسفراین _ بجنورد _ شیروان مطرح می شد، این طرح زمانی مطلوب بود که خراسان شمالی از راه آهن برخوردار بود و این خط به آن وصل می شد.

نماینده ۵شهرستان خراسان شمالی افزود: آنچه اکنون مطرح می شود این است که راه آهن گرگان _ بجنورد _ مشهد بالای ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد و این رقم اجرای پروژه را به بن بست می کشاند، در فاینانس بین المللی نیز چینی ها برنده شدند که بعد از مساله برجام منتفی شد، با همه این شرایط، در حال حاضر پروژه رها نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    احداث بندهای خاکی دررودخانه های محلی برای پیشگیری ازسیل وذخیره آب برای استفاده درتابستان جوانان روستاهادرشهردنبال شغل هستند اگربندخاکی درروی این رودخانه احداث شودمقدارآب خروجی ازکشور کاهش میابد وهزینه آب شیرین کن وانتقال ازخلیج فارس قابل مقایسه نیست