«نگاه نو» رادیو قرآن، برنامه‌ای با رویکرد کارآفرینی و نوآوری است که در آن به معرفی کسب و کارهای نوپای حوزه قرآن پرداخته می‌شود.

استارتاپ‌های حوزه کسب و کارهای قرآنی معرفی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، استارتاپ‌های حوزه کسب و کارهای قرآنی معرفی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما، «نگاه نو» عنوان برنامه جدید رادیو قرآن است که طی آن به معرفی کسب و کارهای نوپا در حوزه کسب و کارهای قرآنی و معرفی کسب وکارهای نوپا در حوزه قرآنی و اسلامی می‌پردازد.

این برنامه با حضور کارشناسانی همراه است که درباره فعالیت‌های اختصاصی با موضوع برنامه توضیحاتی می‌دهند و درباره راه‌اندازی این گونه کسب و کارها، مخاطبان را راهنمایی می‌کنند.

این برنامه با هدف معرفی کسب وکارهای قرآنی و نهادهای حمایت‌کننده آنها، چون معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز رشد سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور (جهاد دانشگاهی) و نحوه حمایت آنها، روی آنتن می‌رود.

برنامه نگاه نو از سوی گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن به صورت تولیدی به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی مونا توسلی و اجرای جواد نصیری، کارشناسی محمدمهدی مهدی خواه و همچنین گویندگی فریال ترکاشوند پنجشنبه‌های هر هفته، ساعت ۱۵:۱۵ باقریان از موج اف ام ردیف ۱۰۰ به سمع مخاطبان رادیو قرآن می‌رسد.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.