تعداد بازی های پلتفرم Steam از ۵۰،۰۰۰ بازی عبور کرد و توانست رکورد جدیدی را ثبت کند.

پلتفرم محبوب Steam به رکورد ۵۰،۰۰۰ بازی رسید

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، پلت فرم Steam در حال حاضر یکی از بزرگترین سیستم عامل های توزیع بازی دیجیتال جهان است. گیمرها می‌توانند بازی‌ها و نرم افزارهای این سیستم عامل را خریداری، رایگان ، بارگیری ، بحث و تبادل نظر ، بارگذاری و اشتراک کنند. امروز ، تعداد بازی ها در این سیستم عامل محبوب و پرطرفدار جهانی از ۵۰،۰۰۰ بازی گذشته است.

باید توجه داشته باشیم که این پلتفرم قوی تقریباً هر روز بازی های جدیدی را راه اندازی می کند و غالباً به دلیل کپی رایت ، شکایت و انقضای مجوز ، بازی ها را حذف می‌کند. تعداد "۵۰،۰۰۰" فقط بازی‌هایی است که در حال حاضر در سیستم عامل Steam در دسترس هستند.

در نوامبر سال گذشته ، محاسبه شده بود که اگر بخواهید همه بازی ها پولی را روی پلت فرم Steam بخرید ، هزینه آن در حدود ۵۰۰۰۰۰ دلار است و اکنون هزینه کل بسیار بیشتر خواهد بود.

نام Steam ایده آن را کاملاً منعکس می‌کند زیرا سرعت دانلود بازی روی پلتفرم Steam بسیار سریع است، سرعت آنقدر سریع است که حتی با اینترنت های ضعیف هم تفاوت آن را کاملا با سایر پلتفرم ها و سرعت دانلود آن ها احساس می کنید.

حدود ۵۰،۰۴۶ بازی در پلتفرم محبوب بازی Steam لیست شده است. همانطور که گفته شد ، این تعداد بازی هایی است که تاکنون در این سیستم عامل ظاهر شده است و چنین عددی به مراتب بیشتر خواهد بود. ما در مورد بازی هایی صحبت می‌کنیم که در حال حاضر برای خرید در دسترس هستند.

اگرچه این پلتفرم مدت ها پیش کار خود را شروع کرده و روز به روز به محبوبیت آن اضافه شده است، تعداد بازی های Steam که هر سال منتشر می شوند در سال ۲۰۱۴ به طور چشمگیری افزایش یافت. این پلتفرم محبوب بازی سالانه ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بازی رایانه ای جدید را در فضای خود منتشر می‌ کند.

همانطور که استاتیستا گزارش می دهد، جالب توجه است پلت فرم بازی آنلاین استیم، برای اولین بار توسط Valve Corporation در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. آنچه به عنوان یک پلت فرم کوچک برای Valve برای ارائه به روزرسانی های بازی های خود آغاز شد، اکنون به بزرگترین پلت فرم بازی رایانه ای در جهان تبدیل شده است. Counter-Strike: Global Offensive محبوب ترین بازی روی پلتفرم در ژانویه ۲۰۲۱ بود که ۷۵۳.۶۵ هزار گیمر را همزمان به خود اختصاص داد و رتبه بعد از آن بازی استراتژی DOTA۲ بود که به شدت روز به روز به محبوبیت آن اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.