مدیر عامل بیمارستان رضوی، از تولید چهار رادیوداروی جدید برای نخستین بار در کشور در بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان فوق تخصصی رضوی خبر داد.

تولید چهار رادیوداروی جدید در بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی

به گزارش قدس آنلاین دکتر محسن محور در گفت‌وگو با آستان‌نیوز ابراز کرد: با تولید این چهار محصول جدید در سال جاری، مجموع تعداد رادیو داروهای این بیمارستان برای تشخیص بیماری سرطان به هفت قلم رسید که از تنوع کم‌نظیری نسبت به سایر مراکز کشور برخوردار است.
وی درباره دیگر اقدامات شاخص بیمارستان رضوی در یک سال اخیر گفت: در راستای بهسازی بخش همودیالیز(دیالیز خونی) بیمارستان، با توسعه دو برابری فضای این بخش، تعداد جایگاه‌های همودیالیز از 7 تخت به 15 تخت افزایش یافت. بدین ترتیب ظرفیت متوسط پذیرش بیماران همودیالیز این بخش از 600 نفر به هزار و 200 نفر در ماه افزایش یافت.
مدیر عامل بیمارستان رضوی به بروزرسانی سیستم‌های بخش همودیالیز بیمارستان رضوی با سیستم‌های جدید و پیشرفته نیز اشاره و اضافه کرد: بیماران مختلف حتی بیماران دارای مشکل خونی نیز می‌توانند از خدمات بخش همودیالیز این بیمارستان بهره‌مند شوند.
محور با تأکید بر راه‌اندازی بخش جدید دندانپزشکی «غدیر» در بیمارستان رضوی گفت: این بخش دارای 8 یونیت مجزا با پیشرفته‌ترین سیستم‌های دندانپزشکی در دو حوزه ترمیم و درمان است. همچنین این بخش با اگزاست‌ فن‌ها تجهیز شده است تا بیماران در دوران شیوع ویروس کرونا با اطمینان خاطر از بهترین خدمات دندانپزشکی استفاده کنند.
وی بیان کرد: در راستای بهبود ارائه خدمات به مراجعان بیمارستان در سال جاری نیز توسعه و ارتقای خدمات داروخانه بیمارستان رضوی نیز در دستور کار قرار گرفت.
لازم به ذکر است، از دیگر اقدامات شاخص این بیمارستان در سال جاری می‌توان به افزایش تعداد اتاق عمل‌های بیمارستان رضوی به 18 اتاق با راه‌اندازی اتاق‌های ۱۱گانه فوق پیشرفته جراحی جدید و همچنین بهره‌برداری از نخستین دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی فوق پیشرفته قلب و مغز در شرق کشور در بیمارستان رضوی، اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.