شکست برابر سپاهان حکم زلزله ۶ریشتری را برای محمود فکری داشت.

دوشنبه سرنوشت ساز برای نیمکت استقلال

با اتمام بازی، سریال حاشیه‌های بی پایان برای فکری و تیمش کلید خورد، هرچند که پیش از این دیدار نیز شرایط استقلال به قدری آشفته بود که بسیاری از نزدیکان باشگاه پیش بینی ناکامی تیم را داشتند، اما با این حال کسی تصور نمی کرد استقلال برابر سپاهان شکست را قبول کند آن هم بدون یک شوت در داخل چارچوب! 

جلسه اضطراری

در شرایطی که همه نگاه‌ها به صفحات شخصی اعضای هیئت مدیره و اخبار خبرگزاری‌ها دوخته شده بود، هیچ خبری در ارتباط با تبعات شکست به عنوان خبر رسمی منتشر نشد، اما کاملاً پیدا بود این سکوت دوام زیادی نخواهد داشت. البته هواداران و پیج‌های هواداری در میان سکوت مسئولان باشگاه حسابی گرد و خاک کردند تا اینکه خبر برگزاری جلسه اضطراری منتشر شد. اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند روز دوشنبه در خصوص مسائل مربوط به ناکامی استقلال تشکیل جلسه دهند تا شاید راهی برای برون رفت از این وضعیت پیدا کنند.

قهر فکری

با انتشار این خبر گمانه‌زنی‌ها افزایش یافت اما رفتار محمود فکری در کنفرانس خبری بعد از بازی همانند بنزین روی آتش فضای منفی علیه استقلال را تشدید کرد،انتشار فیلم قهر تأمل برانگیز فکری از جلسه کنفرانس خبری میزان عصبانیت هواداران را افزایش داد تا به شکل ناباورانه ای فضای تندی علیه سرمربی استقلال شکل گیرد.

جلسه شبانه ستاره‌ها

اما همه اتفاقات حاشیه‌ای حول محور کادر فنی به ویژه محمود فکری نبود. انتشار خبر تشکیل جلسه شبانه چهار بازیکن پیش از بازی سپاهان در یکی از رستوران‌های شمال شهر تهران حساسیت‌ها را افزایش داد. همزمان با انتشار این خبر، ماجرای تمرد یکی از ستاره‌های چند میلیاردی از تصمیم سرمربی تیم برای بازی در زمین مسابقه نیز به شدت خبرساز شد تا این حقیقت برملا شود که تنها محمود فکری مقصر این ناکامی نبوده بلکه عوامل دیگری نیز در این تراژدی سنگین برای استقلالی‌ها دخیل بوده اند.

همزمان با این اخبار خروج غیر منتظره یکی از بازیکنان تعویضی استقلال از ورزشگاه نقش جهان بدون هماهنگی با کادر فنی یک حاشیه جنجالی دیگر را به وجود آورد تا استقلال به معنای واقعی کلمه در گرداب حاشیه غوطه ور شود.

تکذیب حمایت از سرمربی

صبح یکشنبه در شرایطی که احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره به ملاقات وی رفت و در ارتباط تصویری با اعضای هیئت مدیره در خصوص وقایع شنبه شب به بحث و بررسی پرداختند تا نشست اضطراری استقلالی‌ها در بیمارستان تشکیل شود، اما مرحله دوم این نشست امروز در دفتر یکی از اعضای هیئت مدیره تشکیل خواهد شد تا اعضا در غیاب مدیرعامل به تصمیم گیری در خصوص اتفاقات پیرامون استقلال بپردازند.

در حالی که اعضای هیئت مدیره در بیمارستان مشغول بحث و بررسی سرپایی بودند، یک سایت خبری با انتشار خبری مدعی شد اعضای هیئت مدیره استقلال بلافاصله پس از شکست برابر سپاهان با محمود فکری تماس گرفتند و از او حمایت کردند که این خبر با واکنش فوری یکی از اعضای هیئت مدیره مواجه شد. این عضو با دروغ خواندن این خبر تأکید کرد هیچ تماسی با سرمربی تیم برقرار نشده و به زودی در جلسه هیئت مدیره در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

پلن هیئت مدیره چیست؟

اما مهم ترین سؤالی که برای هواداران استقلال به وجود آمده این است که در جلسه دوشنبه هیئت مدیره چه تصمیمی گرفته خواهد شد؟ برخی گمانه‌زنی‌ها بر این اساس استوار است که محمود فکری دیگر فرصتی برای ادامه کار نخواهد داشت و بعید است بتواند با این وضعیت به فعالیت خود ادامه دهد، طیفی دیگر مدعی شدند از آنجا که بازیکنانی درصدد شکل گیری فضایی علیه سرمربی تیم بودند تا تیم به مشکل برخورد ممکن است برخی بازیکنان از ترکیب تیم خارج شوند و فرصتی دوباره به فکری داده شود تا مشکلات فنی خود را برطرف سازد. برخی دیگر هم مدعی شدند به احتمال زیاد موضوع تغییرات اساسی و بزرگ در کادر فنی استقلال به رأی گذاشته خواهد شد تا به این شکل به تیم شوک وارد شود.

با این شرایط مطمئناً نشست امروز هیئت مدیره می‌تواند اخبار بسیار مهمی را به دنبال داشته باشد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.