بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی مردم نوع‌دوست استان به جشن نیکوکاری طی امسال خبر داد.

کمک ۲.۹ میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی در جشن نیکوکاری

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی راد بابیان اینکه جشن نیکوکاری سال ۹۹ در آستانه سال نو و بهار طبیعت باهدف کمک به افراد بی‌بضاعت برگزار می‌شود، اظهار داشت: جشن نیکوکاری در پایان سال به‌منظور کمک به تأمین اقلام شب عید نیازمندان در روزهای ۱۳،۱۴،۱۵ اسفندماه در مدارس، دفاتر کمیته امداد سراسر استان و مصلی های نماز جمعه اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: کمیته امداد خراسان شمالی در جهت استفاده بیشتر از ظرفیت خیران از یک ماه پیش کار خود را به‌صورت مستمر آغاز کرده است و به‌این‌ترتیب موفق شده بیش از دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری کند.

وی با اشاره به آمادگی ۱۲۱ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کالای مردم نیکوکار استان افزود: ۱۱۰ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۱۲ پایگاه نیز در میادین اصلی شهرها و مصلای نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های خیران است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: خیران می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* بدون هزینه در کمک به نیازمندان در طول شبانه‌روز کمک‌های نقدی خود را به جشن نیکوکاری و یا سایر سرفصل‌های امداد واریز کنند.


وی یادآور شد: میزان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.