همزمان با سالروز شهادت دهمین پیشوای شیعیان امام علی النقی (ع) و از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی کتاب «هادی الامم» در فضای مجازی معرفی کرد.

کتاب «هادی الامم» معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، این اثر با نگارش نعیمه ‌استیری و در راستای آشنایی نسل جوان با سیره عملی و علمی امام دهم و ترویج سیره این امام بزرگوار طراحی و منتشر شده است.

این اثر با سرفصل های «سرچشمه نور»، «درِ توبه‌ را بکوب»، «ناقه صالح‌کجا و ناخن‌ ولی خدا کجا!»، «معجزه ‌در جواب‌ شعبده»، «در مقابل ‌امام‌ ساکت ‌باش!»، «سپاهی ‌از ملائک»، «بهشت؛ ‌ میهمان‌ بیغوله»، «جرعه ‌ای ‌از کوثر روضه امام‌ هادی(ع)» و... با تیراژ ۳هزار نسخه جمع بندی و به رشته تحریر در آمده است.

دلباختگان مکتب امامت و ولایت می توانند با مراجعه به سایت حرم مطهر رضوی به آدرس haram.razavi.ir و کتاب «هادی الامم؛ سیری در سیره و کلام نورانی امام هادی(ع)» را دانلود کنند.

این اثر همراه با مسابقه با همین عنوان «هادی الامم» عرضه شده است و مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی تا اول اسفند ماه خواهد بود.

یاد آوری می شود؛ اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در مناسبت های ویژه مجموعه ای از محصولات فرهنگی اش را با موضوع زندگانی ائمه اطهار(ع) جمع بندی می کند و به صورت چاپی و در قالب کتاب در اختیار زائرین و مجاورین بارگاه قدسی این امام همام قرار می دهد اما امسال با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و شیوع ویروس منحوس کرونا بیشتر خدمات این اداره به صورت مجازی ارائه می شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.