رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی طی دستوری از مسئولان قضایی شهرستان تایباد خواست با حساسیت، اقدامات لازم قضایی در خصوص ساماندهی مسائل پس از حادثه منطقه اقتصادی دوغارون را انجام دهند.

تأکید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر پیگیری حادثه دوغارون

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی صادقی طی دستوری از رئیس حوزه قضایی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تایباد خواست با حساسیت، اقدامات لازم قضایی در خصوص ساماندهی مسائل پس از حادثه منطقه اقتصادی دوغارون را به انجام برساند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی تأکید کرد: همچنین از مسئولان قضایی محلی خواسته شد با هدف پیشگیری از هرگونه جرم و تا عادی شدن وضعیت منطقه نظارت مستمر و مؤثری را بر حُسن اجرای امور اعمال کنند.

رئیس دادگستری تایباد نیز گفت: نظر به وقوع انفجار و آتش سوزی در منطقه اقتصادی دوغارون، با قید فوریت همراه دادستان و سایر مسئولان شهرستان تایباد در محل حادثه حضور یافتیم و در همین راستا جلسه شورای تأمین و جلسه ستاد بحران همراه مسئولان استان خراسان رضوی و والی شهر هرات افغانستان در محل برگزار شد.

حسن رضایی ابراز کرد: در این جلسه ابعاد و چگونگی حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تدابیر و تصمیمات و هماهنگی‌های لازم در هر دو کشور در جهت کنترل و نظارت اوضاع صادر شده است.

رئیس دادگستری تایباد تأکید کرد:  خروج، تخلیه و ساماندهی کامیون‌های مستقر در محل حادثه و انتقال آن‌ها به پارکینگ‌ها و محل‌های امن،  درخواست کمک هوایی و زمینی از شهرستان‌های اطراف با قید فوریت در جهت اطفاء حریق،  ایجاد ایستگاه‌های ایست و بازرسی انتظامی در مسیر جاده‌های منتهی به مرز در جهت کنترل ترددها،  آماده سازی بیمارستان شهرستان جهت پذیرش مصدومان احتمالی و همچنین بیمارستان‌های شهرستان‌های همجوار و  هشدار و آماده باش به سازمان‌های امنیتی و مراجع انتظامی در جهت رصد اوضاع و هرگونه اقدام احتمالی تروریستی
از جمله دستورات قضایی بود که در جهت جلوگیری و پیشگیری از وقوع جرائم احتمالی بلافاصله پس از انفجار صادر شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.