سرمربی استقلال در بین دو نیمه دیدار با سپاهان هیچ صحبتی با بازیکنان تیمش انجام نداده و به نوعی با آنها قهر کرده است.

آنچه در رختکن استقلال بین دو نیمه بازی با سپاهان گذشت

به گزارش قدس آنلاین، ورزش سه نوشت: شکست مقابل سپاهان و از دست رفتن قهرمانی نیم فصل برای آبی های پایتخت کافی بود تا سیلی از انتقادها به سمت کادرفنی و در راس آن محمود فکری روانه شود. کاپیتان سابق استقلالی‌ها حالا در قامت سرمربی روزهای سختی را تجربه می‌کند و انبوهی از حواشی و انتقادها به سراغش آمده است.

بحث بر سر برکناری فکری از سوی هیات مدیره باشگاه هر ثانیه جدی تر می‌شود وشایعات از مذاکره با برخی مربیان دیگر هم حکایت دارد. در این شرایط اما مرور یک اتفاق عجیب در جریان بازی با سپاهان ممکن است نمک به زخم های فکری و کادرفنی استقلال بپاشد اما خالی از لطف نیست.

استقلال در بازی گذشته اش با تیم مقتدر سپاهان خیلی زود غافلگیر شد و دو گل با اشتباهات عجیب نفراتش دریافت کرد. دو گلی که کار آبی ها را سخت و امیدهای هواداران این تیم برای جبران نتیجه را ناامید کرد. مساله مهم اما بین دو نیمه بازی با سپاهان است. جایی که ظاهرا سرمربی استقلال آنقدر از شاگردانش عصبانی بوده که هیچ حرفی با آنها نزده و به نوعی در مدت 15 دقیقه بین دو نیمه با آنها قهر کرده است.

فکری که از نمایش بازیکنانش ناراحت بود،‌وقتی وارد رختکن ورزشگاه نقش جهان می‌شود، واکنش عجیبی نشان داد. در حالی که همه منتظر بودند شاید او با اخم و عصبانیت علیه بازیکنان موضع بگیرد یا آنها را وادار کند تا در نیمه دوم با شرایط دیگری به زمین بروند، اما استراتژی دیگری را انتخاب کرد و آگاهانه یا غیرآگاهانه با بازیکنان قهر کرد. شاید امیدوار بوده که با این کار بازیکنان به خودشان بیایند اما در نهایت این اتفاق هم نیفتاد.

فکری وقتی وارد رختکن می‌شود در حالی که بازیکنان منتظر صحبت‌هایش بودند، به آنها می‌گوید که می‌خواهم چیزهایی را به شما بگویم و توصیه هایی را انجام بدهم اما به نظرم شما حالش را ندارید که انجام بدهید. بنابراین حرفی ندارم.

او آنقدر از بازیکنان و عملکردشان ناراحت بود که در پایان بازی هم با آنها صحبتی نکرد و در نشست مطبوعاتی نیز بعد از اولین سوال یک خبرنگار از جایش بلند شد و جلسه را ترک کرد.

حالا باید دید که اگر فکری به کارش در استقلال ادامه بدهد، اتفاقی که در بازی سپاهان و استقلال رخ داد و استنباط های فکری از آن بازی به خصوص در نیمه اول باعث گرفتن تصمیمات تازه‌ای می‌شود یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.