۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 740318

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشورمان عصر امروز برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها فرش‌آرا صدرنشین گروه ب این رقابت‌ها در اصفهان میهمان کوثر است و مس سونگون نزدیک ترین تعقیب کننده فرش‌آرا با راگا دیدار خواهد کرد و در گروه الف نیز گیتی پسند و کراپ الوند تیم‌های دوم و سوم این گروه دیداری ۶ امتیازی را برگزار خواهند کرد.

سفر فرش آرا به اصفهان برای تثبیت صدرنشینی

فرش آرا به دنبال تثبیت صدرنشینی

فرش آرای مشهد بدون شک یکی از با ثبات‌ترین سال‌های حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، آن‌هم در شرایطی که نسبت به فصول گذشته چند مهره تأثیرگذار خود را از دست داده است، اما اعتماد به بازیکنان بومی و البته اضافه کردن چند بازیکن مفید به این تیم سبب شده تا هواداران مشهدی امیدوارتر از همیشه در این فصل برای قهرمانی باشند. شاگردان مجید مرتضایی در این فصل تنها یک بار و آن‌هم در سونگون مقابل مس شکست خورده اند و اگر کمی خوش‌شانس بودند اکنون با اختلافشان با دو تیم مدعی دیگر این گروه یعنی مس و سن ایچ بیشتر هم بود. فرش آرا در این هفته و عصر امروز از ساعت ۱۵ میهمان کوثر اصفهان است و کسب ۳ امتیاز این بازی بدون شک تثبیت صدرنشینی شاگردان مرتضایی در پایان هفته یازدهم خواهد بود. هر چند این بازی برای فرش آرا ساده نخواهد بود چرا که در بازی رفت و در مشهد یک بار مقابل این تیم اصفهانی غافلگیر شده اند و در حالی که امید زیادی به پیروزی داشتند در نهایت با نتیجه ۴بر۴ مقابل کوثر متوقف شدند. پیروزی در این بازی برای فرش آرا با توجه به اینکه یک بازی بیشتر از مس و سن‌ایچ دارد و در هفته‌های آینده با قرعه استراحت مواجه خواهد شد بسیار مهم خواهد بود. به طوری که مجید مرتضایی سرمربی فرش آرا از این بازی به عنوان یک فینال یاد کرده که می‌تواند حکم صدرنشینی نماینده خراسان را در هفته پایانی امضا کند.

برنامه بازی‌ها: ﺳﻪشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

کراپ الوند-گیتی‌پسند/ فردوس قم-مقاومت البرز / شهروند ساری-شهید منصوری/ راگا-مس سونگون / حفاری اهواز         -سن‌ایچ ساوه            / کوثر اصفهان-فرش‌آرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.