کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای در مناطق مختلف این استان از جمعه آینده نخستین روز اسفند ماه به میزان هشت تا ۱۰ درجه نسبت به روزهای اخیر کاهش خواهد یافت.

دمای هوا در خراسان رضوی تا ۱۰ درجه افت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی همچنین از افزایش ابرناکی آسمان و افزایش سرعت وزش باد از فردا ۲۹ اسفند در خراسان رضوی خبر و ادامه داد: بارشهای رگباری و پراکنده برای پنجشنبه‌شب آتی در مناطقی از استان پیش‌بینی شده که همراه با آن روند کاهش دمای هوا در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

وی افزود: همچنین شدت گرفتن وزش باد در خراسان رضوی از پس‌فردا پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه با احتمال ایراد خسارت به سازه‌های موقت پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: ظرف روزهای پایانی هفته جاری به سبب گرد و خاک ناشی از وزش باد شدید، عمق میدان دید افقی نیز در مناطق مختلف این استان کاهش می‌یابد.

وی در ادامه، "بیشینه" دمای دیروز ۲۷ بهمن ماه مشهد را ۲۲ درجه سلسیوس ذکر و بیان کرد: با آغاز و تداوم روند افزایشی دما تا روز پنجشنبه هفته جاری دمای هوای این کلانشهر به ۲۵ درجه خواهد رسید. جمعه آخرین روز هفته جاری و نخستین روز اسفند ماه آتی دمای هوای مشهد با کاهش محسوس به ۱۷ درجه سلسیوس افت می‌کند. 

فاروقی گفت: "کمینه" دمای هوای مشهد نیز که تا پنجشنبه‌شب آتی به ۱۱ درجه سلسیوس می‌رسد جمعه‌شب با ۹ درجه کاهش دو درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود. 

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.