دبیرشورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: درباره ارائه کارت اعتباری سهام عدالت هنوز هیچ گونه بخش نامه ای به استان ابلاغ نشده است و مردم از مراجعه غیر ضروری در این باره به شعب خودداری کنند.

 عدم ابلاغ بخش نامه کارت اعتباری سهام عدالت به  خراسان رضوی

حمید صفای نیکو در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: درباره ارائه کارت اعتباری سهام عدالت هنوز هیچ گونه بخش نامه ای   از سوی بانک مرکزی و همچنین بانک ملی که بانک عامل این برنامه است به خراسان رضوی ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد: از این رو تا زمانی که دستورالعمل اجرایی آن اعلام نشود نمی توان درباره جزئیات آن نظیر مبلغ این کارت های اعتباری، چگونگی استفاده از این کارت  و همچنین  مدت بازپرداخت این تسهیلات  اظهار نظر کرد.

دبیرشورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی با بیان اینکه به محض ابلاغ این موضوع به استان، اطلاع رسانی آن به مردم از طریق رسانه ها صورت خواهد گرفت، افزود: تقاضای ما از  مردم این است که در شرایط فعلی از مراجعه غیر ضروری به شعب بانک ها خودداری کنند و فعالیت های بانکی خود را از طریق سامانه‌های غیرحضوری انجام داده و جز در مواقع ضروری به شعب بانک ها مراجعه نکنند تا زمینه انتقال ویروس کرونا در اینگونه محیط ها به حداقل ممکن برسد ، از طرفی به احتمال فراوان ثبت نام اولیه برای دریافت این کارت اعتباری به صورت غیرحضوری خواهد بود.

صفای نیکو ادامه داد: برآورد ما این است که تا هفته اول اسفندماه بخش نامه این موضوع به استان ها ابلاغ و مردم از مزایای آن برخوردار شوند.   

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.