«محمود فکری» که با نظر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در این تیم ماندنی شده است به زودی یک مربی دیگر را به کادر فنی استقلال اضافه خواهد کرد تا نیمکت آبی‌پوشان تقویت شود.

برکناری فکری منتفی شد؛ نیمکت استقلال تقویت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، تمرین امروز(سه‌شنبه) استقلال با حاشیه‌های زیادی همراه بود. تعدادی از هواداران استقلال که از عملکرد این تیم در لیگ برتر ناراحت و شاکی هستند با حضور در محل تمرین آبی‌پوشان علیه «محمود فکری» شعار دادند.

آنها خواستار این بودند که فکری استعفا کرده و جای خود را به فرد دیگری دهد. این شعارها با واکنش برخی از لیدرهای استقلال همراه شد تا تمرین آبی‌پوشان متشنج شود.

آرش برهانی یکی دیگر از سوژه‌های تمرین استقلال بود، او وقتی هواداران معترض را مشاهد کرد رو به آنها گفت: از طرف چه کسی آمده‌اید؟

این جر و بحث‌ها میان هواداران معترض و پرویز مظلومی و حنیف‌ عمران‌زاده ادامه داشت و روز پر حاشیه‌ای برای استقلال رقم خورد.

در یکی دور روز گذشته شایعات فراوانی درباره آینده مربیگری محمود فکری در استقلال مطرح شده است و باشگاه استقلال نیز در قبال این شایعات سکوت اختیار کرده و واکنشی نداشته است.

سکوت باشگاه استقلال این شایعات را افزایش داده و بسیاری بر این باورند که سرمربی آبی‌پوشان دیگر مثل گذشته مورد توجه مدیران تیمش قرار ندارد.

استعفای فکری یکی دیگر از شایعات مطرح شده در روز پر حاشیه تمرین استقلال بود که البته از سوی نزدیکان وی تکذیب شد.

سرمربی استقلال امروز با یکی از مدیران استقلال جلسه مهمی را برگزار کرد. در این جلسه که تمام اعضای هیات مدیره استقلال از آن خبر داشتند و نظرات خود را بیان کرده‌ بودند از محمود فکری حمایت صورت گرفت.

این حمایت پایان شایعاتی است که درباره استعفا و یا برکناری محمود فکری از استقلال مطرح شده بود.

محمود فکری برای نیم فصل دوم فهرستی از بازیکنانی را که برای تقویت تیمش در نظر دارد، در اختیار مدیران استقلال قرارداده است. او از آنها خواسته نفرات مورد نظر وی را جذب کنند تا آبی‌پوشان با قدرت بیشتری نیم فصل دوم را آغاز کنند.

به طور حتم تقویت کادر فنی استقلال در روزهای آینده صورت خواهد گرفت و یکی مربی دیگر به کادرفنی آبی‌پوشان اضافه خواهد شد.

از بین گزینه‌هایی که مطرح شده قرار است محمود فکری یکی نفر را انتخاب کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.