امام جمعه و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گناباد گفت: ایجاد اشتغال و کارآفرینی باید به عنوان بهترین معروف در جامعه تبیین و از همه ظرفیتهای فرهنگی و اجتماعی در این ارتباط بهره گرفته شود.

 کارآفرینی باید به عنوان بهترین معروف نهادینه شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن صادقی نسب  در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گناباد افزود: با توجه به آسیبهای بیکاری در جامعه از جمله برای نسل جوان، افرادی که مبادرت به اشتغال و کارآفرینی می کنند، از جایگاه خاصی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت ستادها و شورهای امر به معروف و نهی از منکر برای ترغیب سرمایه گذاران برای اشتغال و کارآفرینی بهره گرفته شود و اشتغالزایی به عنوان بهترین معروف در بین بخشهای مختلف معرفی گردد.

امام جمعه گناباد گفت: ترغیب افراد و جوانان به اشتغال به تحصیل و کتابخوانی، برگزاری کلاسهای آموزشی برای راهنمایی زوجین و افزاش شناخت زن و مرد نسبت به ابعاد زندگی توام با موفقیت، برقراری مجالس مذهبی و دعوت مردم و جوانان بعد از رفع خطر شیوع کرونا به این برنامه ها از دیگر معروفات مهم مورد نیاز جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یکی از عوامل موفقیت در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را شناخت واقعی معروفها و منکرات دانست و افزود: افرایش اطمینان نسبت به تاثیرگذاری امر به معروف و نهی از منکر از شرایط دیگر انجام این فریضه است و باید زمانی که اطمینان به اثرگذاری داشتیم، دست به این اقدام بزنیم.

شوراهای فرعی امر به معروف و نهی از منکر در ۴۲ دستگاه اجرایی و ۸۰ مسجد مناطق شهری و روستایی گناباد تشکیل شده است.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.