۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
کد خبر: 740422

سرپرست مدیر عاملی شهرخودرو گفت: گویا عزمی برای پرداخت طلب ما از سوی پرسپولیس وجود نداشت و وکیل باشگاه هم شکایت ما را به AFC ارجاع داد.

شهرخودرو به پرسپولیس بازیکن نمی دهد

قدس آنلاین: جواد وطن خواه درباره شکایت از پرسپولیس گفت: این موضوع مربوط به گذشته است و مدیران شهرخودرو و پرسپولیس توافقاتی را بر سر انتقال یحیی گل محمدی به انجام رسانده بودند اما متاسفانه به این توافقات از سوی پرسپولیس عمل نشد. بندهایی در قرار داد وجود دارد که به آنها بی توجهی کرده و ما از طریق ارکان قضایی فدراسیون نیز این شکایت را انجام دادیم و حکم هم گرفتیم اما بازهم به این تعهدات عمل نکردند.

وطن خواه ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که برای مجموعه شرکت شهرخودرو به وجود آمد، ما نیز تصمیم گرفتیم تا برای پس گیری مبالغی که از پرسپولیس می خواستیم به آنها مهلت بدهیم اما بازهم به این مهلت توجه نکردند. حتی زمان بیشتری را هم در نظر گرفتیم اما گویا عزمی برای پرداخت طلب ما از سوی پرسپولیس وجود نداشت و امروز نیز وکیل باشگاه شکایت ما را به afc ارجاع داد تا در آنجا در خصوص این طلب تصمییم گیری شود.

وی درباره شایعات جدایی بازیکنان تیم نیز گفت: برخی بازیکنان ما پیشنهاداتی را از تیم های مختلف داشتند و دارند اما این موضوعات را باید در حوزه فنی بررسی کنیم. همانطور که سرمربی تیم ما نیز به درستی به آن اشاره کرده، اگر باشگاهی قصد به خدمت گرفتن بازیکنی از تیم ما را دارد، حتما باید با باشگاه مکاتبه کند؛ نه اینکه در حرکتی غیر اخلاقی با بازیکن تحت قرار داد ما تماس بگیرد.

سرپرست مدیرعاملی شهرخودرو اظهار کرد: اینکه گفته می شود ما با پرسپولیس بر سر جدایی برخی بازیکنان در قبال دریافت طلبمان مذاکره کرده ایم، اصلا صحت ندارد. این حرف بسیار خنده دار است و بازیکنی از تیم ما به پرسپولیس منتقل نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.