۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 740466

همان‌طور که انتظار می‌رفت اختلاف نظر میان اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص سرنوشت کادر فنی این تیم پس از ناکامی برابر سپاهان اوج گرفت تا جایی که شامگاه دوشنبه یک منبع موثق به خبرنگار ما اعلام کرد اعضای هیئت مدیره به اتفاق آرا با برکناری سرمربی استقلال موافقت کردند!

کار استقلال و فکری به شرط و شروط کشید

طبیعی بود هواداران استقلال که دل خوشی از وضعیت فنی و عملکرد کادر فنی نداشتند، از این خبر استقبال کنند تا این موضوع به عنوان یکی از داغ‌ترین موضوعات فوتبالی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شود، اما همزمان با انتشار این خبر مخالفان برکناری فکری هم بیکار ننشستند و با لابی گسترده تلاش کردند تصمیم هیئت مدیره را وتو کنند. این کش و قوس سبب شد نشست آنلاین هیئت مدیره تا پاسی از شب به طول بینجامد و اعضا بارها برای تنفس و رایزنی ارتباط آنلاین خود را قطع کنند تا شاید راهکاری برای اجرای تصمیم خود پیدا کنند.

شروط سنگین

طبیعی بود که وزارت ورزش و جوانان با این اقدام مخالف باشد، به همین دلیل موضوع برکناری محمود فکری وتو شد، اما اعضای هیئت مدیره برای بازپسگیری رأی خود شرط و شروط سنگینی را مشخص کردند و به صراحت مشروط به پذیرفتن این شرایط حاضر شدند به فکری همچنان فرصت دهند تا او دو بازی دیگر روی نیمکت تیم به عنوان سرمربی بنشیند.

متمم قرارداد برای فکری

پس از این تصمیم بنا شد یک نماینده از هیئت مدیره با محمود فکری مذاکره کند تا اگر وی این شروط را پذیرفت جلسه به زمان دیگری موکول شود.کاملاً قابل پیش بینی بود محمود فکری برای حفظ جایگاه خود در کادر فنی این شروط را پذیرفت و چراغ سبز نشان داد با هیئت مدیره هماهنگ باشد. با این حال که فکری موافقت خود را برای این موضوع اعلام کرد، اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند روز چهارشنبه با سرمربی تیم ملاقات کنند تا در صورت موافقت متمم قراردادی به قرارداد او اضافه شود تا وی فرصت دو بازی را بدست آورد.

جلسه در برج

با شکل‌گیری این اتفاقات جلسه طولانی مدت و پر خبر هیئت مدیره به پایان رسید اما صبح روز سه‌شنبه محمود فکری در یکی از برج‌های شمال شهر با یکی از نزدیکان هیئت مدیره ملاقات داشت و در حین صرف صبحانه شروط هیئت مدیره را شنید تا به نوعی در این ارتباط تصمیم‌گیری کند. پس از اتمام این جلسه نزدیک به دو ساعته محمود فکری راهی اکباتان شد تا تمرین استقلال را زیر نظر بگیرد، اما در این میان هواداران ناراضی با تجمع مقابل استادیوم راه آهن اعتراض شدید خود را به کادرفنی نشان دادند و تأکید کردند بهتر است آن‌ها از ادامه فعالیت در این باشگاه انصراف دهند.

صدای پای فرهاد

 همزمان با این تنش‌های نه چندان محترمانه برخی پیج‌های خبری از توافق برخی اعضای هیئت مدیره با فرهاد مجیدی خبر دادند تا دوباره نام فرهاد بر سر زبان ها بیفتد. پس از انتشار این خبر استوری جنجالی میلیچ حسابی خبرساز شد؛ چون او با بازنشر عکس خودش، مجیدی و دیاباته به نوعی از مجیدی حمایت کرد. پس از این اخبار بود که منابع خبری در باشگاه استقلال خبر توافق با مجیدی را رد کردند و پس از دقایقی خبرگزاری رسمی وزارت ورزش و جوانان از حمایت هیئت مدیره از محمود فکری خبر داد اما مسئله بسیار مهم این بود که باشگاه استقلال به صورت رسمی در قبال این خبر هیچ واکنشی نشان نداد تا مشخص شود ماجرا کاملاً پیچیده است.

اخراج دستیارها

حالا منابع خبری موثق در باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار قدس از جلسه سرنوشت‌ساز صبح امروز فکری و هیئت مدیره خبر می‌دهند. یک عضو مطلع در باشگاه استقلال گفت: اگر در جلسه امروز فکری شرایط ما را بپذیرد قطعاً می‌ماند در غیر این صورت اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

اما شرط‌های هیئت مدیره چیست؟ به گفته منابع خبری فکری باید تمام بازیکنانی که به نوعی کارشکنی کردند و در بازی با سپاهان و نساجی کم کاری کردند را از تیم اخراج کند. همچنین همه دستیاران او تغییر کنند و افراد مورد وثوق باشگاه مشغول به کار شوند. از طرفی چنانچه از مجموع دو بازی پیش رو ۶ امتیاز بدست نیاورد هیئت مدیره حق دارد بدون پرداخت غرامت همکاری خود را با این مربی پایان دهد. حالا باید دید آیا فکری این شروط را خواهد پذیرفت، یا ....

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.