گزارش ها و اطلاعاتی از تست های پردازنده آینده A۱۵ اپل منتشر شد.

تست عملکرد آینده پردازنده A۱۵ اپل ظاهر شد/ عرضه آیفون ۱۲ اس پرو بدون درگاه شارژ !

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در فضای اینترنت و در برنامه محبوب آزمایش Geekbench ، اولین نتایج آزمون جدید Apple A۱۵ SoC ظاهر شد که در گوشی های هوشمند آیفون آینده استفاده خواهد شد.

حداکثر امتیاز اپل A۱۵ در حالت تک هسته ای ۱۷۲۴ امتیاز بود و وقتی از همه هسته ها استفاده شد ، SoC امتیاز ۴۳۲۰ امتیاز را کسب کرد. برای مقایسه؛ حداکثر امتیازات Apple A۱۴ SoC در Geekbench به ترتیب ۱۶۰۶ و ۴۳۰۵ امتیاز است. یعنی عملکرد تک هسته ای Apple A۱۵ ۷٪ افزایش یافته است ، در حالی که در حالت چند هسته‌ای ، محصول جدید عملکردی تقریبا مشابه Apple A۱۴ دارد.

از آنجا که این نمونه اولیه است ، بنابراین می توان انتظار داشت که نتایج Apple A۱۵ تا زمان عرضه به طور قابل توجهی بهبود یابد. همچنین علاوه بر نتایج ضعیف، در حال حاضر نمونه اولیه مبتنی بر Apple A۱۵ با مشکلات مربوط به throttling روبه‌رو است که باید تا زمان عرضه آن‌ها برطرف شود.

اپل A۱۵ بر اساس فرایند تکنولوژیکی ۵ نانومتری توسط TSMC تولید می‌شود و باید ۱۵ درصد مصرف کمتری داشته باشد و کارایی بیشتری نسبت به Apple A۱۴ را به ارمغان بیاورد.

تصویری با کیفیت از iPhone ۱۲s Pro بدون درگاه شارژ

منابع چینی اولین تصویر از آیفون ۱۲s Pro جدید را منتشر کرده‌اند که نشان دهنده یک تغییر عمده در طراحی و ساخت دستگاه پرچمدار آینده اپل است.

آیفون ۱۲ اس پرو به طور کلی طراحی آیفون ۱۲ را به ارث می‌برد، یک قاب تخت در اطراف محیط بدنه و همچنین یک بلوک مربعی از محل قرارگیری دوربین اصلی دریافت خواهد کرد. در این حالت، تمام ماژول های دوربین با یک شیشه محافظ مشترک پوشانده خواهند شد.

به گفته این منابع ، گوشی هوشمند درگاه شارژ خود را از دست می‌دهد و در پایین ، فقط سوراخ های میکروفون و بلندگو باقی می ماند. انتظار می رود اپل شارژ سیمی را کاملا به نفع MagSafe در این گوشی هوشمند قطع کند و این باعث مقاومت بیشتر دستگاه در برابر گرد و غبار و رطوبت می‌شود.

صفحه آیفون ۱۲s Pro از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند، کاربران احتمالا یک سنسور اثر انگشت را در زیر صفحه نمایش دریافت خواهند کرد و اندازه بریدگی ناچ مشهوری که هدفون و دوربین جلو در آن قرار دارد کاهش می‌یابد.

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۲s در سپتامبر امسال به طور رسمی رونمایی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.