امروزه خرید آنلاین باتری ماشین و سفارش آنلاین باتری ماشین میسر شده است. اگر قصد خرید آنلاین باتری ماشین را دارید و یا می خواهید با روند سفارش آنلاین باتری ماشین آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

درصورت خرابی باتری ماشین  مرجع برای استعلام قیمت باتری کجاست؟

باتری ماشین از جمله قطعات مهم در ماشین محسوب می‌شود که کار آن ذخیره انرژی الکتریکی و تبدیل آن به انرژی حرکتی است. باتری قلب ماشین بوده و دارنده خودرو باید به آن توجه دائمی داشته باشد. تامین نیاز سیستم برق ماشین بر عهده باتری ماشین بوده و بسیار مهم است که با همکاری دینام در خودرو، نیروی لازم برای موتور را تولید می‌نماید. قیمت باتری ماشین مختلف بوده و بستگی به مدل خودرو متفاوت است. امروزه خرید آنلاین باتری ماشین و سفارش آنلاین باتری ماشین میسر شده است. اگر قصد خرید آنلاین باتری ماشین را دارید و یا می خواهید با روند سفارش آنلاین باتری ماشین آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

باتری ماشین

یکی از مشکلات رایج در خودرو، خالی شدن ناگهانی باتری ماشین است. در برخی موارد با اشتباهاتی توسط راننده و یا خودرو، باتری ماشین خالی می کند، مانند مشکل در مدار و سیم کشی خودرو، یا مشکل داخلی باتری، روشن ماندن چراغ‌ها و اکسید شدن اتصالات و ... می‌تواند از دلایل بروز مشکل و روشن نشدن خودرو باشد. باتری ماشین قسمت مهم و کاربردی در ماشین بوده که وظیفه تأمین برق خودرو را عهده دار است. باتری ماشین در خودروهای سواری سدان از نوع ۱۲ ولت بوده و باتری ماشین های سنگین از نوع ۲۴ ولت می‌باشند.

در واقع جریان و آمپر باتری ماشین بر اساس میزان مصرف برق در آن محاسبه می‌گردد، به طور مثال باتری ماشین در خودروی پراید ۵۰ آمپر است. بر طبق میزان مصرف برق در ماشین است که می‌توان ظرفیت باتری ماشین را تعیین کرد. باتری ماشین انواع مختلفی دارد و در دو نوع باتری اسیدی و باتری اتمی دسته بندی می‌شود. هر یک از باتری های اسیدی به باتری تر و باتری های اتمی به باتری خشک معروف هستند. علاوه بر این نوع دسته بندی باتری ماشین را بر طبق نوع خارجی و ایرانی بودن نیز دسته بندی می‌نمایند.

انواع باتری ماشین

باتری ماشین علاوه بر اینکه بر اساس برند داخلی و خارجی بودن تقسیم بندی می شوند، بر اساس اسیدی و اتمی بودن و همچنین بر طبق قابلیت تعمیر به مدل‌های مختلف دسته بندی می‌شوند. باتری ماشین سرب اسیدی از جمله باتری‌های قابل شارژ به شمار می رود. این نوع باتری به رسیدگی زیادی نیاز ندارد و دارای قیمت مناسب با عمر مفید خوبی است. باتری ماشین اتمی گروه دیگری بوده که عمر مفید بسیار زیادتری دارند، اما عملکرد این نوع باتری در زمستان ضعیف می‌شود. دسته بندی دیگر باتری ماشین بر اساس مقاومت و ولت در آنهاست. اتومبیل های سواری معمولی به باتری ۱۲ ولتی نیاز دارند. اجزای تشکیل دهنده باتری ماشین به این صورت است که دارای یک جعبه باتری به شکل مکعب مستطیل بوده و جنس آن از پلاستیک می باشد. جعبه باتری ماشین از بخش‌های مختلفی ساخته شده است که به شکل خانه خانه بوده و هر خانه به مقدار مشخصی برق تولید می‌کند. در هر خانه از باتری ماشین سه الکترود مثبت، منفی و خنثی وجود داشته و تعداد الکترودهای منفی یکی بیشتر از الکترودهای مثبت باید باشد.

انواع باتری ماشین بر اساس برند

امروزه برندهای خارجی و ایرانی بسیار متنوعی از باتری ماشین در بازار موجود هستند. اکثر برندهای خارجی ساخت ترکیه، چین و .. هستند. باتری ماشین خارجی در شرایط تحریم و قیمت دلار و زمان طولانی چند ماهه برای ترخیص از گمرک و سایر مشکلات از رونق افتاده است. از این رو بهترین انتخاب برای باتری ماشین شما باتری های موجود در بازارهای داخلی می باشد. شرکت‌های داخلی تولید کننده باتری ماشین توانسته اند با ارائه محصولات مرغوب با بیشتر برندهای خارجی رقابت نمایند. امروزه همانند هر کالای دیگری، انواع باتری ماشین در فروشگاه های آنلاین موجود بوده که امکان خرید آنلاین باتری ماشین برای خریدار به وجود آمده و می تواند ابتدا مقایسه قیمت باتری ماشین را انجام داده و بستگی به مدل خودرو خرید آنلاین باتری ماشین و سفارش آنلاین باتری ماشین را انجام دهد.

 قیمت باتری ماشین

قیمت باتری ماشین بسته به باتری ماشین ایرانی، باتری ماشین خارجی، باتری ماشین اتمی، باتری ماشین اسیدی و ... متفاوت می باشد. وب سایت دیجی باتری با به روز رسانی دائمی و آنلاین یک فروشگاه شبانه روزی اینترنتی برای خرید آنلاین باتری ماشین و قیمت باتری ماشین به صورت به روز می باشد. برای مشاهده انواع قیمت باتری پژو و قیمت باتری پراید و سایر ماشین ها میتوانید به فروشگاه آنلاین این سایت سربزنید.

خرید آنلاین باتری ماشین از دیجی باتری

کمتر کسی پیدا می شود که اتومبیل داشته و با این صحنه مواجه نشود که باتری ماشین دچار مشکل شده و کار نکند. کار نکردن باتری ماشین یکی از مشکلات همیشگی ماشین دارها می باشد. امروزه این مشکل با خرید آنلاین باتری ماشین حل شده و تنها با چند کلیک و ثبت سفارش آنلاین باتری ماشین قابل حل می باشد. مجموعه معتبر دیجی باتری، بابت سفارش آنلاین باتری ماشین خدمت رسانی می کند. متقاضیان به راحتی می توانند با ثبت نوع ماشین و آدرس خود سفارش باتری ماشین را تکمیل نموده و باتری ماشین مورد نظر خود را سفارش دهند تا ظرف مدت ۳۰ دقیقه مجموعه دیجی باتری در محل تعیین شده حضور پیدا کرده و به تعویض باتری ماشین متقاضی به صورت رایگان بپردازند. راه ارتباطی شما با دیجی باتری ادرس سایت digibattri.com و شماره چهار رقمی ۱۶۷۴ می باشد .

شرکت دیجی باتری در زمینه فعالیت در صادرات و واردات باتری ماشین تأسیس شده است و به ارائه باتری ماشین در مدل های متنوع، شامل انواع باتری ماشین UPS و باتری ماشین از برند های مختلف داخلی و خارجی مبادرت دارد.دیجی باتری به عنوان زیر گروه شرکت نیمروز گستران یدک، سالیانه میلیون ها باتری ماشین به سراسر ایران توزیع و ارسال می کند که همه آنها دارای خدمات پس از فروش می باشند.

باتری ماشین

کلام پایانی

یک باتری ماشین مناسب سلامت سیستم برقی خودروی شما را تضمین خواهد کرد. قیمت باتری ماشین به عوامل مختلفی بستگی دارد. ظرفیت باتری ماشین، برند باتری ماشین، سال تولید آن، اسیدی یا اتمی بودن و … می‌تواند در تعیین قیمت باتری ماشین اثر داشته باشد. قیمت باتری ماشین در کنار کیفیت عامل مهم در انتخاب باتری ماشین هستند. اگر به دنبال قیمت باتری ماشین مناسب و خدمات پس از فروش هستید، می‌توانید دیجی باتری را انتخاب کنید. دیجی باتری مناسب ترین باتری ماشین را با کمترین قیمت باتری ماشین به شما ارائه می‌دهد. در واقع فروشگاه دیجی باتری به منظور ارائه باتری ماشین مناسب برای خودروی شما راه اندازی شده است.شعار همیشگی دیجی باتری "  باتری ماشینتو آنلاین بخر " می باشد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.