حزب الله لبنان با انتشار کلیپی که در آن نشان داده می شود تمامی پایگاه های نظامی صهیونیست ها را در سرزمین های اشغالی و شهرک های یهودی نشین با جزئیات و گرای آنها شناسایی کرده به تهدیدهای وزیر جنک اسرائیل واکنشی متفاوت نشان داد.

پاسخ متفاوت حزب الله به تهدیدهای رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با یک فیلم

قدس آنلاین: به گزارش  پایگاه خبری "العهد" لبنان، رسانه جنگ (الاعلام الحربی) وابسته به حزب الله این کلیپ را  ۲۴ ساعت پس از سخنرانی سه شنبه سید حسن نصرالله که در آن به شدت به تهدیدات اخیر "آویو کوخاوی" رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی پاسخ داده بود، منتشر کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی سه شنبه شب خود به سرکرده‌های رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: به رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی می‌گویم که ما به دنبال رویارویی یا جنگ نیستیم اما در صورتی که جنگی را علیه ما تحمیل کنید، با قدرت وارد آن می‌شویم.

وی افزود: اگر شهرهای ما را بمباران کنید، شهرهای شما را بمباران می‌کنیم و اگر روستاهای ما را هدف قرار دهید، شهرک‌های شما را هدف قرار خواهیم داد.

سید نصرالله خطاب به کوخاوی گفته بود: هرکاری که دلت خواست را انجام می‌دهی و ما نیز هرکاری که دلمان خواست را انجام خواهیم داد، اما هیچ کس نمی‌تواند تضمین کند که جنگی کوتاه به جنگی فراگیر تبدیل نشود.

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ۲۰ بهمن ماه ادعا کرد: اگر درگیری در جبهه شمالی اسرائیل رخ دهد، لبنان بهای سنگینی را خواهد پرداخت.

وی در ادامه بار دیگر ادعاهای مقام‌های صهیونیستی علیه حزب‌الله لبنان را تکرار کرده و گفته بود: حزب الله اقدام به انبار سلاح و تجهیزات جنگی در مناطق مسکونی کرده و جان لبنانی‌ها را به خطر می‌اندازد.

رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اوایل بهمن تهدید کرده بود که در صورت جنگ در آینده مناطق مسکونی در غزه و در لبنان هدف قرار خواهند گرفت.

از زمان به شهادت رسیدن یکی از نیروهای حزب‌الله لبنان در سوریه در حمله مردادماه رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق، رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب‌الله به حضور نظامی خود در مرز با لبنان افزوده است و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.