عاشقان حسینی می‌توانند با شماره‌گیری ۱۶۴۰ در لیلةالرغائب زائر سیدالشهدا (ع) شده و در این شب پرفضیلت از راه دور به زیارت بپردازند.

ارتباط با حرم امام حسین (ع) در لیلةالرغائب با یک تماس

قدس آنلاین: شب جمعه، شب زیارتی امام حسین (ع) به شمار می‌رود و در این شب زیارت سیدالشهدا (ع) همواره در روایات مورد تأکید قرار داشته است.

بر همین اساس، حرم‌ اباعبدالله (ع) در شب‌های جمعه مملو از جمعیت است و حتی شیوع کرونا مانع حضور زوار از راه‌های دور و نزدیک عراق به کربلا نشده است؛ تا جایی که در یک سال اخیر که بسیاری از اماکن مذهبی جهان بسته شدند و زائران هم امکان تشرف نداشتند، حرم امام حسین (ع) همچنان باز بود و شب‌های جمعه عاشقان حسینی در این قطعه از بهشت به زیارت می‌پرداختند.

امشب همزمان با اولین شب جمعه ماه رجب که لیلةالرغائب یا همان شب آرزوها است، دل‌های عاشقان امام حسین (ع) مشتاق زیارت حرم سیدالشهدا (ع) است، اما از اسفند سال گذشته مسیر زیارت عتبات بسته شده و مشتاقان زیارت از خارج عراق، از حضور در حرم کربلا محروم شدند.

با این وجود در این شب پرفضیلت، دلدادگان حسینی می‌توانند با یک تماس زائر امام حسین (ع) شده و از راه دور با شنیدن صدای اطراف ضریح سیدالشهدا (ع)، دقایقی چشم‌ها را بسته و دل‌ها را روانه حرم‌کنند تا ذره‌ای از این دلتنگی را التیام بخشند.

علاقه‌مندان به زیارت امام‌حسین (ع) می‌توانند با شماره ۱۶۴۰ بدون پیش شماره تماس گرفته و در لیلةالرغائب برآورده شدن حوائج خود را از امام حسین (ع) بخواهند.

 امکان تماس همزمان ۷۰ عاشق اباعبدالله (ع) با شماره ۱۶۴۰ وجود دارد و روزانه در ایام عادی بیش از ۳۰۰ نفر از این طریق زائر امام حسین (ع) می‌شوند.

به گزارش فارس، هزینه تماس با ۱۶۴۰ و برقراری ارتباط صوتی با حرم سیدالشهدا (ع) بر اساس هزینه تماس درون شهری محاسبه می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.