۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 740637

پس سال‌ها مالکیت آساک دوچرخ قوچان از مدیرعامل این مجموعه سلب و مدیریت این واحد تولیدی به هیئت مدیره جدید سپرده شد.

هیئت مدیره جدید آساک دوچرخ انتخاب شد

روزنامه قدس طی سال‌های اخیر گزارش‌های متعددی در خصوص فعالیت و مشکلات پیش روی کارخانه آساک دوچرخ به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد تولیدی دوچرخه در خاورمیانه به چاپ رسانده است و این بار پس از ورود جدی دستگاه قضا و واگذاری این واحد بزرگ صنعتی شهرستان قوچان و خلع ید مدیرعامل سابق آساک دوچرخ به سراغ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قوچان رفتیم و با وی گفت‌وگویی انجام دادیم.

حسین ولیدخت، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قوچان در گفت‌وگو با قدس گفت: پس از اینکه سهام شرکت مجتمع صنعتی دوچرخه‌سازی قوچان (سهامی عام) از مالک قبلی به بیت‌المال برگشت خورد و زیر نظر دادستانی قوچان قرار گرفت، دادستانی قوچان برای استمرار تولید و جلوگیری از بیکاری کارگران تصمیم به تشکیل مجمع سهامداران گرفت.

وی افزود: مجمع عمومی فوق‌العاده در تاریخ ۲۳ /۱۱ / ۹۹

با رعایت تشریفات قانونی با حضور سهامدارانی که بیشترین سهام را داشتند برگزار شد. سهامداران بخشی از مواد اساس‌نامه شرکت را به نفع شرکت و مردم شریف قوچان اصلاح کردند و بند۳ به ماده۳ اساس‌نامه شرکت اضافه شد که براساس آن موضوع فعالیت شرکت توسعه پیدا کرد و شرکت می‌تواند از انواع فناوری‌های نوین در صنعت دوچرخه‌سازی استفاده کند.

ولیدخت تصریح کرد: همچنین تبصره ماده ۴۱ اساس‌نامه شرکت که مقرر کرده بود «اعضای هیئت مدیره شرکت از بین کسانی که توسط بانک صنعت و معدن پیشنهاد می‌شوند انتخاب خواهند شد» نیز از اساس‌نامه کارخانه آساک دوچرخ حذف شد و نیز ماده۵ اساس‌نامه که تعیین مرکز اصلی شرکت و شعب آن بود به قوچان منتقل شد.

وی ادامه داد: در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده هم که در ساعت ۱۶ در تاریخ ۲۳ بهمن تشکیل شد، پنج نفر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و دو نفر به عنوان عضو علی‌البدل برای مدت دو سال و یک بازرس اصلی و یک بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال توسط سهامداران انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.