فرمانده انتظامی تربت جام گفت: در آستانه نوروز عده‌ای شیاد در قالب شرکت های خدماتی با درج آگهی‌های تبلیغاتی سعی در جلب اعتماد عمومی می کنند.

فعالیت قالیشویی‌های تقلبی در آستانه نوروز

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی  تربت جام در مورد فعالیت شرکت های خدماتی و نظافتی تقلبی هشدار داد و گفت: شرکت‌های خدماتی و نظافتی مجاز باید از یک سو دارای شماره ثبت شرکت از اداره کل ثبت شرکت‌ها بوده و از سوی دیگر مجوز فعالیت از اتحادیه مربوطه را داشته باشند.
او با بیان اینکه شرکت‌های غیر مجاز معمولا آدرس و مکان مشخصی برای فعالیت ندارند، افزود: این گونه شرکت‌ها صرفاً با یک شماره تلفن اقدام به اعزام نیروی خدماتی به منازل و شرکت‌ها کرده و در برخی اوقات اسامی مشابه با شرکت‌های معتبر را برای جلب نظر مشتریان خود مورد تبلیغ قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی تربت جام ادامه داد: شهروندان باید قبل از هرگونه اعتماد به این گونه شرکت‌ها از طریق مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت‌ها و اتحادیه مربوطه نسبت به استعلام وضعیت فعالیت آن‌ها اقدام کنند و با مشاهده کارت شناسایی افرادی که به درب منازل جهت انجام امور نظافتی یا بردن قالی به قالیشویی مراجعه می‌کنند هویت آنان و شرکت فرستنده را احراز نمایند.
قهستانی بیان کرد: از شهروندان در خواست می‌کنم موارد ایمنی را در نگهداری از اشیای قیمتی در منازل رعایت کرده و به عنوان یک شهروند آگاه، عواقب درخواست نیرو از شرکت‌های بی نام و نشان و پیشگیری از سرقت اموال با ارزش را در نظر بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.