Samsung Galaxy Chromebook ۲ با قیمت ۵۴۹ دلار برای پیش سفارش موجود شد.

امکان پیش سفارش لپ‌تاپ سامسونگ Galaxy Chromebook ۲ فراهم شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، جدیدترین Galaxy Chromebook ۲ سامسونگ که در CES ۲۰۲۱ معرفی شد برای پیش سفارش در دسترس است. این دستگاه جانشین Samsung Galaxy Chromebook است که در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شده است. نکته اصلی در مورد Galaxy Chromebook ۲ این است که نسخه پیشرفته آن توسط پردازنده Intel Core i۳ طراحی شده است.

لپ تاپ Samsung Galaxy Chromebook ۲ در دو رنگ Fiesta Red و Mercury Grey وجود دارد و این دستگاه برای پیش سفارش در BestBuy و وب سایت رسمی سامسونگ موجود است. Galaxy Chromebook ۲ با پردازنده Intel Celeron ۵۲۰۵U فقط با ۵۴۹ دلار برای پیش سفارش در دسترس است. نسخه پیشرفته این لپ تاپ از شرکت اینتل با پردازنده Intel Core i۳ با قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار در دسترس است. علاوه بر این، اگر Galaxy Chromebook ۲ جدید را قبل از ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ پیش خرید کنید ، ۵۰ دلار اعتبار برای خرید از وب سایت رسمی BestBuy یا سامسونگ دریافت خواهید کرد.

مشخصات Samsung Galaxy Chromebook ۲

لپ تاپ جدید سامسونگ از یک پنل QLED Full HD ۱۳.۳ اینچی با پشتیبانی لمسی بهره می برد، Galaxy Chromebook ۲ در دو مدل وجود دارد، یکی با پردازنده مرکزی Intel Celeron ۵۲۰۵U  که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی راه اندازی شده است، با این حال، مدل دوم توسط پردازنده Intel Core-i۳، به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. علاوه بر این ، Chromebook جدید همچنین دارای کارت microSD برای افزایش حافظه داخلی است و همچنین دارای بلندگوهای استریو دوگانه ۵W با صدای Smart AMP است.

Chromebook جدید دارای یک وب کم با پشتیبانی از فیلمبرداری ۷۶۰p است و دستگاه از صفحه کلید دارای نور پس زمینه پشتیبانی می‌کند. همچنین یک باتری ۴۵.۵ وات با ۱۳ ساعت عمر با یک بار شارژ دارد. در گزینه های اتصال ، Galaxy Chromebook ۲ دارای دو درگاه USB Type-C ، جک هدفون/ میکروفون ترکیبی ، Wi-Fi ۶ و Bluetooth v۵.۰ است.

Galaxy Chromebook ۲ با دسترسی به فروشگاه Play بر روی سیستم عامل Chrome اجرا می شود، ابعاد آن ۳۰۴.۹ × ۲۰۳.۲ × ۱۳.۹ میلی متر و وزن آن ۱.۲۳ کیلوگرم است. در حالی که Chromebook ۲ را با نسل اول Galaxy Chromebook مقایسه می کنیم ، Galaxy Chromebook ۲ ضخیم تر از نوع سال گذشته است. اکنون باید دید که بازخورد آن در میان کاربران و خصوصا علاقه‌مندان به سامسونگ چگونه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.