۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 740705

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره نهم گفت: همه افراد اعم از مردم و مسئولین باید تابع قانون باشند و هیچ کس خود را فراتر از آن نداند.

نماینده مردم تهران: رییس جمهور تابع قانون باشد

قدس آنلاین؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره نهم در گفت و گو با قدس آنلاین با اشاره به نقض قانون منع بکارگیری بازنشستگان از سوی دولت گفت: همه افراد اعم از مردم و مسئولین باید تابع قانون باشند و هیچ کس خود را فراتر از آن نداند.

لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره نهم در گفت و گو با قدس آنلاین با اشاره به استنکاف نهادهای اجرایی از قانون منع بکارگیری بازنشستگان و تداوم فعالیت برخی مدیران بازنشسته دولتی از جمله انتصاب اخیر مرتضی بانک دبیر سابق مناطق آزاد، اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر حتی یک قانونی مشکلی و یا نواقصی داشته باشد بازهم باید به اجرا دربیاید.

این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: نباید با قوانین به صورت سلیقه‌ای رفتار شود.

افتخاری تصریح کرد: همه افراد اعم از مردم و مسئولین باید تابع قانون باشند و هیچ کس خود را فراتر از آن نداند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره نهم، در پایان با بیان اینکه انتظار می‌رود چه رییس جمهور و چه دیگران همه باید تابع قانون باشند، خاطرنشان کرد: باید قوانین به طور کامل رعایت و اجرا شود تا عدم رعایت آن منجر به کمرنگ شدن اعتماد مردم به نظام نشود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.