مسئول نقل‌وانتقالات سازمان لیگ فوتبال تأکید کرد قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی همچنان به اجرا در خواهد آمد.

 سازمان لیگ: قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی سر جای خودش است/ سازمان لیگ مقابل باشگاه‌ها نیست

قدس آنلاین؛ فریبرز محمودزاده درباره تغییر برنامه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه نقل‌وانتقالات از فردا (۲ اسفند ماه) شروع می‌شود، باشگاه‌ها تقاضا کرده بودند با توجه به اینکه بازیکن جدید جذب می‌کنند، نیاز به هماهنگی دارند. در این مقطع از فصل هم باشگاه‌ها می‌توانند به جذب شش بازیکن اقدام کنند، البته در صورتی که سایر موارد آیین‌نامه‌ای را رعایت کنند. یعنی اینکه در لیست جای خالی داشته باشند.

وی در واکنش به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: تا این لحظه مکاتبه‌ای مبنی بر باز شدن پنجره استقلال و پرسپولیس به دست ما نرسیده است، ولی هر دو باشگاه پیگیر این موضوع هستند.

مسئول نقل‌وانتقالات لیگ برتر در پاسخ به این پرسش که پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه فولاد هم بسته است، گفت: بله، بحث فولاد هم مربوط به پرونده محمد بلبلی است و آنها هم پیگیر این پرونده هستند.

محمودزاده در ادامه توضیح داد: مابقی تیم‌ها مشکلی ندارند، اما ما در لیگ دسته اول هم این مشکل (بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی) را داریم. خیلی از دوستان از قانون منع جذب بازیکن خارجی انتقاد می‌کردند، ولی آنقدر پرونده خارجی داریم که این موضوع تا یکی دو سال دیگر ادامه دارد. امیدوارم این مشکل حل شود.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود امکان دارد قانون جذب مربی خارجی تغییر کند، گفت: تا این لحظه این قانون سر جای خودش است. این قانون برای کل فصل در نظر گرفته شده و محوریت اصلی آن هم بازیکنان بوده است. البته خیلی از مربیان هم باشگاه‌ها را دچار چالش کردند و به همین دلیل این قانون گذاشته شد تا باشگاه‌ها پرونده‌های خود را سر و سامان دهند. سازمان لیگ مقابل باشگاه‌ها نیست و مشکل خود باشگاه‌ها باعث این مورد شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.