فرمانده هنگ مرزی سرخس از کشف یک دستگاه خودرو سرقتی تو یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز وسط مرزبانان این یگان خبر داد.

کشف خودرو سرقتی و سلاح شکاری غیرمجاز توسط مرزبانان هنگ سرخس

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمزه قاسمی اظهار کرد: مرزبانان این یگان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی در زمین‌های کشاورزی به یک دستگاه خودروی پراید که برخی از قطعات آن بازشده بود مشکوک شدند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس ادامه داد: پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد که خودرو موردنظر سرقتی است، بنابراین خودرو جهت تحویل به مالک آن به مراجع مربوطه انتقال داده شد.

وی همچنین با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز توسط مرزبانان این یگان افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر مبارزه جدی با دارندگان سلاح غیرمجاز، با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های صورت گرفته، مرزبانان این یگان موفق شدند یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از نوع دولول را به همراه مهمات مربوطه کشف کنند.

قاسمی با اشاره به دستگیری فردی به هویت معلوم در این زمینه، ابراز کرد: کارشناسان ارزش ریالی این سلاح شکاری غیرمجاز را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس اذعان کرد: مرزبانان هنگ سرخس با اشرافیت اطلاعاتی دقیق، اجازه حمل، نگهداری و فروش هرگونه سلاح و مهمات غیرمجاز را به کسی نداده و با هرگونه بی‌نظمی و بی‌قانونی در این خصوص برخورد خواهند کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.