امامان جمعه خراسان رضوی در خصوص تحرکات کاخ سفید در خصوص مسایل هسته‌ای، سالروز کودتای انگلیسی رضاخان در سال ۱۲۹۹ هجری شمسی، رزمایش عملیاتی تهاجمی - ترکیبی در تاریکی مطلق پیامبر اعظم ۱۶ توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هجوم رسانه‌ای دشمن مطالبی را بیان کردند.

خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه سبزوار با اشاره به هجمه رسانه‌ای و فرهنگی دشمن علیه اسلام و نظام جمهوری اسلامی گفت: تبیین، مهمترین راهبرد در قبال جنگ ادارکی، فرهنگی و رسانه ای دشمن است.

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه‌های نماز جمعه امروز سبزوار افزود: دشمن که در عرصه نظامی قدرت رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارد از طریق امپراتوری رسانه‌ای خود در پی آسیب زدن به انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: دشمن از طریق نفوذ فرهنگی تلاش می کند بینش، شناخت و اندیشه مردم و جوانان را نسبت به ارزشها تغییر دهد و در این شرایط نخبگان، دلسوزان انقلاب، افراد آگاه و بصیر باید در برابر هجمه تبلیغی دشمن با تبیین مستدلانه و قوی بصیرت افزایی کنند و روشنگری در برابر تبلیغات دشمن، یک جهاد تلقی می شود.

گناباد- امام جمعه گناباد گفت: پس از پیروزی بایدن و استقرارش در کاخ سفید برخی تحلیل گران سیاسی غرب حدس می زدند که او در نخستین فرصت بعد از بازگشت به برجام و سپس دادن امتیازات  ناچیز از راه نرم همان اهداف آمریکای جهانخوار که از راه زورگویی نتوانست بر ایران تحمیل کند را بر کشور تحمیل می کند و ایران ناچاز به پذیرش آن می شود اما با هوشیاری ایران آمریکا و غرب به اهدافشان در برجام نرسیدند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه‌های نماز جمعه امروز گناباد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: اقدام هوشمندانه مجلس شورای اسلامی و تعیین ضرب الاجل برای آمریکا برای برداشتن تحریمها تا پنج اسفند غرب را با شکست مواجه کرد.

تربت حیدریه - امام جمعه تربت حیدریه گفت: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی صبر و استقامت در مقابل استکبار را تجربه کرده و کلید پیروزی بر همه مشکلات صبر است چون هرجا صبر داشتیم به پیروزی رسیدیم و هرجا وادادگی بود دشمن گستاخ شد.

حجت الاسلام محمدرضا معصومی در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان افزود:جامعه باید در مقابل فشار دشمن اهل صبر باشد، استقامت ابتدا سخت است اما میوه شیرین آن موفقیت و پیروزی است.

فریمان- امام جمعه فریمان هم با اشاره به روز سوم اسفند و کودتای انگلیسی رضاخان در سال ۱۲۹۹ شمسی گفت: رضاخان با کمک سفارت انگلستان و گروه های فراماسونری و بهائی ها، به دشمنی با مکتب اهل بیت پرداخت.

حجت الاسلام سید مهدی معلمی افزود: جریان کشف حجاب، تعطیلی مراسم عزاداری، تخریب مساجد و مدارس علمیه، وقف خواری، کشتار و ارعاب مردم شریف و متدین ایران از جمله این اقدامات بود.

چناران- امام جمعه چناران با اشاره به برگزاری رزمایش عملیاتی تهاجمی ترکیبی در تاریکی مطلق پیامبر اعظم ۱۶ توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از مزیت‌های نسبی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به تبع آن بسیج، ابتکار کم‌نظیر رزم و عملیات در تاریکی مطلق است و  این مهم دستاورد بی‌بدیل سال‌های دفاع مقدس است به‌گونه‌ای‌ که سپاه پاسداران را در این عرصه می توان نخستین و مهمترین نیروی رزمی جهان دانست.

حجت الاسلام مظفر تاجی افزود: رزمایش‌های نیروی زمینی سپاه و ارتش پس از رزمایش‌های هوایی و دریایی و موشکی و پهپادی، حلقه مکمل این اقدامات راهبردی بازدارنده است. با انجام این رزمایش‌ها اکنون دشمن بهتر و بیشتر از هر زمان می‌داند که توانمندی ایران در زمین و رزم زمینی نیز پابه پای پیشرفت در عملیات دیگر پیش رفته و در مواردی خیره‌کننده بوده است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.