شاگردان یحیی گل محمدی توانستند در یک بازی پر گل با نتیجه 5 بر صفر تیم گل گهرسیرجان را شکست داده صدرجدول را برای خود قطعی کنند.

برتری پرسپولیس مقابل گل‌گهر در یک بازی پرگل‌

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس از ساعت 15:40 امروز در دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند و این بازی  با نتیجه پنج بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

گل ها به ترتیب توسط احمد نورالهی، عالیشاه، مهدی شیری، زنده روح(گل به خودی) و سیامک نعمتی

داور: پیام حیدری

کمک‌ها: سعید علی نژادیان و فرهاد فرهادپور

کارت زرد

کارت قرمز:

گل‌ها:  احمد نوراللهی(30) برای پرسپولیس

ترکیب گل‌گهر: مهرداد بشاگردی، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، علی اصغر عاشوری، سعید صادقی، رضا محمودآبادی، یونس شاکری 

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

دقایق حساس

دقیقه یک

ارسال امید عالیشاه از سمت چپ زمین گل‌گهر با ضربه سهرابیان بیرن رفت و روی ارسال این کرنر هم ضربه سر سیامک نعمتی از بالای دروازه عبور کرد.


دقیقه 12

سیامک نعمتی ارسال سعید صادقی را دفع کرد که در ریباند ضربه رضا محمودآبادی با واکنش خوب حامد لک دفع شد. در ادامه برخورد توپ به پای ابراهیمی به کرنر رفت و درحالیکه بازیکنان تیم آبی‌پوش اعتقاد به اعلام پنالتی داشتند، فرهاد پور کمک داور دوم بازی اعلام آفساید کرد.


دقیقه 16

کرنر بازیکن گل‌گهر از سمت چپ زمین روی دروازه پرسپولیس ارسال شد و پس از اثرگذاری احمدرضا زنده روح روی توپ ضربه پای چپ آرمین سهرابیان از کنار دروازه لک بیرون رفت.


دقیقه 19

ارسال کرنر زنده روح از سمت راست زمین به شکل مستقیم به تیر عمودی سمت راست دروازه لک برخورد کرد و در ریباند هم مدافعان پرسپولیس ضربه عاشوری را به کرنر فرستادند.


دقیقه 20 

در موقعیت ضدحمله پرسپولیس ارسال پهلوان با ضربه سر زکی‌پور به کرنر رفت.


دقیقه 22

بازیکن تیم میزبان قصد داشت از جلو آمدن لک استفاده کرده و توپ را از فاصله دور وارد دروازه کند اما ضربه وی با اختلاف زیاد بیرون رفت.


دقیقه 23

سانتر زکی‌پور از سمت چپ زمین را سید جلال حسینی برگشت داد و در ریباند هم ضربه کم دقت سعید صادقی از بالای دروازه عبور کرد. 


دقیقه 30

سعید آقایی با نفوذ به محوطه جریمه گل‌گهر پاس در عرضی را ارسال کرد که توپ پس از برخورد به علیرضا ابراهیمی، در مقابل دروازه خالی به نوراللهی رسید تا وی با ضربه ای دقیق گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند.


دقیقه 34

ضربه سر عالیشاه روی سانتر پهلوان در اختیار بشاگردی قرار گرفت.


دقیقه 35

لک با واکنشی خوب ارسال زکی‌پور را برگشت داد و در ادامه هم مدافعان پرسپولیس توپ را دور کردند.


دقیقه 36

بشاگردی شوت روی پای پهلوان را در دو مرحله جمع کرد.


دقیقه 38

سانتر سعید صادقی با ضربه سر یونس شاکری به موقعیتی جدی تبدیل شد اما لک با واکنشی تماشایی این توپ را به کرنر فرستاد.


دقیقه 43

وحید امیری پس از دریافت پاس عالیشاه در موقعیت تک به تک با مهرداد بشاگردی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن با واکنش دروازه‌بان گل‌گهر دفع شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.